Przetargi.pl
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów” Zadanie nr 1 - naprawa jezdni bitumicznych dróg publicznych i wewnętrznych mieszankami mineralno – bitumicznymi a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną, grubość łat 5 cm, z odwozem rumoszu na składowisko stałe z utylizacją b) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych wyk. ręcznie, głębokość wybojów do 10 cm Zadanie nr 2 - naprawa jezdni bitumicznych dróg publicznych i wewnętrznych za pomocą grysów i emulsji asfaltowej a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, głębokość wybojów 1,5-3,0 cm; b) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej-rakowiny z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej; Zadanie nr 3 – naprawa nawierzchni chodników wzdłuż dróg gminnych a) Remont cząstkowy nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej z odwozem rumoszu na składowisko stałe z utylizacją oraz wymianą nawierzchni na nową tj. kostka brukowa betonowa gr. 8 cm dopasowana kolorem i kształtem do przyległej nawierzchni b) Wymiana studzienek ściekowych ulicznych wraz z przykanalikiem (5 mb) 2. Zakres robót do wykonania: - naprawa nawierzchni mieszankami mineralno – bitumicznymi gr. 5 cm – 2240 m2 ; (grubość zabudowywanej warstwy asfaltu należy dostosować do grubości istniejących warstw bitumicznych, natomiast ewentualnie w pozostałym zakresie poniżej warstw bitumicznych należy wykonać wyrównanie kruszywem tj. uzupełnienie ubytków w podbudowie tłuczniowej) - naprawa nawierzchni tłuczniowych , głębokość wybojów 10 cm – 70 m2 - naprawa nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, głębokość wybojów 1,5 – 3 cm – 1050 m2 ; - naprawa nawierzchni emulsją asfaltową i grysami - rakowiny – 880 m2 - naprawa nawierzchni chodników (likwidacja ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji o zróżnicowanej nawierzchni (z płyt betonowych, kostki brukowej, kostki granitowej) i wymiana uszkodzonych elementów ww. nawierzchni – 1310 m2 - wymiana studzienek ściekowych ulicznych wraz z przykanalikiem (5 mb) – 10 kpl. - inne roboty towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiąca załącznik 1a do SIWZ. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach