Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu, pl. Nowy Targ 1 - 8, reprezentowana na podstawie pełnomocnictwa przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. B. Prusa 75-79 ogłasza przetarg
- Adres: 50-316 Wrocław, Bolesława Prusa, nr 75-79
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław z siedzibą we Wrocławiu, pl. Nowy Targ 1 - 8, reprezentowana na podstawie pełnomocnictwa przez: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. B. Prusa 75-79
Bolesława Prusa, nr 75-79
50-316 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 930879788 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu, na warunkach określonych w umowie oraz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2ustawy Pzp, dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia co najmniej: 1 (jedną) frezarką do nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, opcjonalniew przypadku zaistnienia takiej konieczności, 1 (jednym) termosem (remonterem), 1 (jedną) piłą do cięcia nawierzchni, 1 (jedną) zagęszczarką płytową, 1 (jednym) kompletem oznakowania do prowadzenia prac szybko postępujących.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2179D w miejscowości Kunice”
Dodano: 2023-08-07 - Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2022-09-08 - SZP/242-126/2022 Świadczenie usług eksperckich – analiza techniczna dot. możliwości konstrukcyjnych wykonania wyparnego wymiennika ciepła dla systemu oczyszczającego wodę o wydajności 1 m3/dobę.
Dodano: 2022-08-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Przebudowa obiektów wchodzących w skład II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie wraz z montażem paneli fotowoltaicznych i wewnętrznej ścianki wspinaczkowej” w ramach inwestycji pn: „Wykonanie dla Powiatu Lubińskiego dokumentacji projektowej i ekspertyz inwestycji powiatowych - Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów należących do II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie”
Dodano: 2020-10-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy odcinka drogi w ul. Fabrycznej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy schodów przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i remontu drogi w ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-14 - Wykonanie ekspertyzy technicznej wraz z określeniem aktualnego stanu techniczno-użytkowego oraz przeglądów szczegółowych wskazanych mostów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Dolnego Śląska. CPV 71300000-1, 71335000-5, 71530000-2.
Dodano: 2020-06-30