Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E Jastrzębiec-Bełdów, gm. Aleksandrów Łódzki

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E Jastrzębiec-Bełdów, gm. Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E o grubości warstw: wyrównawcza: 100 kg/m2, ścieralna: 3,0 cm na odcinku o długości; ok. 3,230 km, od m. Bełdów do m. Jastrzębiec (droga krajowa Nr 72). Zadanie jest realizowane w granicach własności pasa drogowego. Inwestycja realizowana będzie na działkach: _ nr ewid. 209/2 w obrębie Bełdów, _ nr ewid. 139 w obrębie Bełdów, _ nr ewid. 59 w obrębie Zgniłe Błoto. 2. Zakres robót W ramach inwestycji planowany jest do wykonania n/w zakres robót: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym: na długości 3,23 km. 2) Frezowanie nawierzchni na włączeniach w istniejącą nawierzchnię i na zjazdach: na powierzchni 510,80 m2. 3) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 5,0 cm na długości 10,40 m. 4) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych gr. 5,0 cm mechanicznie na powierzchni 8,84 m2. 5) Rozebranie nawierzchni podbudowy z kruszywa gr. 15,0 cm, mechanicznie na powierzchni 9,35 m2. 6) Rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 50,0 cm na długości 7,50 m. 7) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość 10 km w ilości 2,59 m3. 8) Regulacja krawężnika na długości 133,00 m. 9) Regulacja obrzeża betonowego na długości 64,00 m. 10)Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - regulacja wysokościowa nawierzchni (istniejący materiał): na powierzchni 235,00 m2. 11) Roboty ziemne przy poboczach i przepustach - wykop na odkład z wywozem do 5 km: w ilości 594,56 m3. 12) Profilowanie i zagęszczanie koryta pod pobocza i zjazdy: na powierzchni 5945,60 m2. 13) Wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa grubości 10 cm: na powierzchni 6537,60 m2. 14) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco istniejącej nawierzchni: na powierzchni 37172,68 m2. 15) Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 100 kg/m2: w ilości 1833,09 tony. 16) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna): na powierzchni 18841,74 m2. 17) Wykonanie oznakowania poziomego jezdni - linie P-10, linie P-4 i linie P-12 na powierzchni 45,50 m2. 18) Demontaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm: w ilości 33 szt. 19) Demontaż tablic znaków drogowych: w ilości 45 szt. 20) Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm w łącznej ilości 34 szt. (21 szt. wysokości 3,50 m, 13 szt. wysokości 4,20 m). 21) Montaż tablic znaków drogowych: w ilości 46 szt. 22) Balustrady ochronne U-11a zabezpieczające ruch pieszych: 28,00 m. 23) Skucie luźnego tynku: 9,00 m2. 24) Wykonanie tynku o podwyższonej wytrzymałości: 9,00 m2. 25) Czyszczenie bariery na moście na powierzchni 72,00 m2. 26) Malowanie bariery na moście na powierzchni 72,00 m2. 27) Przepusty rurowe pod koroną drogi – ława fundamentowa żwirowa na 2,55 m3. 28) Kanały z rur strukturalnych polietylenowychh o podwójnej ściance o sztywności obwodowej SN (8 kPa) o śr. 500 mm o długości 7,50 m. 29) Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych – piasek na 5,52 m3. 30) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0÷31,5 mm, grubość warstwy 20,0 cm na powierzchni 12,24 m2. 31) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco istniejącej nawierzchni: na powierzchni 12,24 m2. 32) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 100 kg/m2: w ilości 1,15 tony. 33) Obrukowanie wlotów i wylotów kostką brukową gr. 8,0 cm (Behaton) - szara na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5,0 cm na powierzchni 7,00 m2. 34) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu do 50% na długości 120,00 m. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 4. Wykonawca na koszt własny zorganizuje: zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 5. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności potwierdzenie geodety, że w trakcie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia wyspecyfikowane w załączniku Nr 7 do SIWZ. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 10, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 11 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 11. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 11, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 12. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36, 48 lub 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. .Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium: Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E Jastrzębiec-Bełdów, gm. Aleksandrów Łódzki 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E Jastrzębiec-Bełdów, gm. Aleksandrów Łódzki. 10. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. c) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy. d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach