Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 66433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 277 148 , fax. 957 277 136
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
Plac Jedności Robotniczej 1
66433 Lubiszyn, woj. lubuskie
tel. 957 277 148, fax. 957 277 136
REGON: 54682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej nr 002840F w miejscowości Lubno, Kolonia Polna, dz. nr 24 i 27 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej nr 002840F w miejscowości Lubno, Kolonia Polna, dz. nr 24 i 27 W ramach realizacji niniejszego zadania przewiduje się wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej nr 002840F w miejscowości Lubno, Kolonia Polna, dz. nr 24 i 27, zgodnie z planem sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 8, na odcinku o długości 720 m i powierzchni 2450 m2 , w tym: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna, o grubości po zagęszczeniu 5 cm Mechaniczne oczyszczenie i ułożenie warstwy asfaltu na ww. odcinku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form z uwzględnieniem ust. 3) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z 09.11.2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu. 1.1. Uprawnienia – wypis z EDG, KRS potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1, Zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pop. bezp. niechronionych uczestników ruchu na sieci dr. woj. woj. lub.-Zad3-Rozbudowa DW 137 na odc. w ok. km 96+355 - 99+647 w zakresie bud. chodnika od oś. pom. społ. w m. Jasieniec do m. Trzciel
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej: Zadanie 1-4.
Dodano: 2024-04-10 - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 32 NA SKRZYŻOWANIU Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 286
Dodano: 2024-03-13 - Remont dróg gminnych na terenie gminy Kargowa
Dodano: 2024-01-31 - Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 003811F w miejscowości Skibice, gmina Nowogród Bobrzański
Dodano: 2023-12-18 - Przebudowa drogi gminnej nr G002002F w Starym Jaromierzu od km 1+568,33 do km 2+425,31
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa drogi gminnej 003811F dz. nr ew. 444 w m. Przybymierz - etap II
Dodano: 2023-11-13 - Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 003811F w miejscowości Skibice, gmina Nowogród Bobrzański
Dodano: 2023-11-13 - Remont fragmentu drogi powiatowej nr 1332F ul. Międzychodzka w Pszczewie
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2023-10-10