Przetargi.pl
Wykonanie nakładek mineralno – bitumicznych na wybranych odcinkach nawierzchni jezdni dróg powiatowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenie powiatu tarnogórskiego.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 854 862 , fax. 322 854 862
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54
    42612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322 854 862, fax. 322 854 862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.tgory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek mineralno – bitumicznych na wybranych odcinkach nawierzchni jezdni dróg powiatowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenie powiatu tarnogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje wykonanie następujących robót: Zadanie A – DP 3215 S, ulica Główna w Wilkowicach. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki mineralno – bitumicznej na odcinku od istniejącej nakładki tj. skrzyżowania z ulicą Wieczorka w Wilkowicach do skrzyżowania z DP 3218S ul. Dworcowa w Miedarach wraz ze skrzyżowaniami. Powierzchnia nakładki: ok. 11 010 m2. Zakres prac obejmuje:  wykonanie frezowania korekcyjnego celem uzyskania niezbędnych spadków poprzecznych i podłużnych;  wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno - bitumicznej (AC 16W) grubości 3 cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2  wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej (AC 11S) grubości 4cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2;  wykonanie ścinki zawyżonych względem jezdni poboczy;  wykonanie umocnienia poboczy na całym odcinku z destruktu bitumicznego pozyskanego z frezowania,  regulacja urządzeń w jezdni. Prace z destruktu bitumicznego wykonać z materiału pozyskanego z frezowania, uzupełnienie ilości brakującego materiału z destruktu posiadanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach. Pozostały destrukt należy wywieść na DP 3223 Ziemięcice – Zawada (odcinek gruntowy, grubość ok. 7 cm, szerokość 4m, z rozłożeniem i dowałowaniem, wjazd od Ziemięcic). Zadanie B – DP 3224S, ulica Kaletańska w Boruszowicach. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki mineralno – bitumicznej na odcinku na odcinku od skrzyżowania z ulicą Traugutta do końca terenu zabudowanego w Koloni Osiek. Powierzchnia nakładki: ok. 5 600 m2. Zakres prac obejmuje:  wykonanie frezowania korekcyjnego celem uzyskania niezbędnych spadków poprzecznych i podłużnych;  wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno - bitumicznej (AC 16W) grubości 3cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;  wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej (AC 11S) grubości 4cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2;  wykonanie ścinki zawyżonych względem jezdni poboczy;  wykonanie umocnienia poboczy na całym odcinku z destruktu bitumicznego pozyskanego z frezowania,  regulacja wysokościowa krawężników na wjazdach do posesji – 100mb;  regulacja wysokościowa kostki betonowej na wjazdach do posesji (pasmo szerokości 1,0 mb) 100 m2;  wykonanie dylatacji z taśmy bitumicznej.  regulacja urządzeń obcych. Prace z destruktu bitumicznego wykonać z materiału pozyskanego z frezowania, uzupełnienie ilości brakującego materiału z destruktu posiadanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach. Zadanie C – DP 3224S, ulica Kaletańska w Mikołesce. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki mineralno – bitumicznej na odcinku od istniejącej nakładki przy posesji nr 1 do skrzyżowania z ulicą Wiejską i ulicą Brusiecką w Mikołesce (odcinek 100 mb). Należy wykonać wymianę nawierzchni bitumicznej na dalszym odcinku ulicy Kaletańskiej oraz wykonać nawierzchnię z destruktu bitumicznego na długości 1800 mb. Powierzchnia nakładki: ok. 500 m2. Powierzchnia wykonania utwardzenia destruktem bitumicznym: 7 200m2 Zakres prac obejmuje: Dla zakresu wymiany nawierzchni bitumicznych:  wykonanie frezowania korekcyjnego celem uzyskania niezbędnych spadków poprzecznych i podłużnych na długości wymiany nawierzchni bitumicznych;  wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno - bitumicznej (AC 16W) grubości 3cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;  wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej (AC 11S) grubości 4cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2 Dla zakresu umocnienia destruktem bitumicznym:  wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni gruntowej;  wykonanie warstwy nawierzchni z destruktu asfaltowego o grubości średniej 10cm na szerokości 5m, Dla całości zadania:  wykonanie ścinki zawyżonych względem jezdni poboczy;  wykonanie umocnienia poboczy na całym odcinku z destruktu bitumicznego pozyskanego z frezowania,  regulację urządzeń obcych. Prace z destruktu bitumicznego wykonać z materiału pozyskanego z frezowania, uzupełnienie ilości brakującego materiału z destruktu posiadanego przez Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach. Zadanie D – DP 2903S, ulica Kolonia Ameryka w m. Wojska. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki mineralno – bitumicznej w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych w miejscowości Wojska. Powierzchnia nakładki: ok. 500 m2 Zakres prac obejmuje:  wykonanie frezowania korekcyjnego celem uzyskania niezbędnych spadków poprzecznych i podłużnych;  wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno - bitumicznej (AC 16W) grubości 3cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;  wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej (AC 11S) grubości 4cm z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2;  wykonanie ścinania zawyżonych względem jezdni poboczy;  wykonanie umocnienia poboczy na całym odcinku z destruktu bitumicznego pozyskanego z frezowania,  regulacja urządzeń obcych. 3. W celu prawidłowej wyceny robót objętych przedmiotem zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: o Dla zadania nr 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); o Dla zadania nr 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). o Dla zadania nr 3 i 4: Nie dotyczy. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 24 lipca 2018 r. do godz. 0900. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w itp. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). e) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – mBank nr 491140 1078 0000 4054 7200 1003 z dopiskiem: Wykonanie nakładek mineralno – bitumicznych na wybranych odcinkach nawierzchni jezdni dróg powiatowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenie powiatu tarnogórskiego - część …….. (wpisać część 1 i/lub 2) Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszego rozdziału. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach