Przetargi.pl
Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile, wraz z budową wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
    REGON: 63833000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile, wraz z budową wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą, boiskiem wielofukcyjnym o nawierzchni syntetycznej oraz zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich przy ul. Żeromskiego 41 w Pile w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami dla zadania pn. „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich przy ul. Żeromskiego 41 w Pile, w technologii budownictwa pasywnego wraz z budową boiska wielofunkcyjnego z projektem zagospodarowania terenu”, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap I – faza projektowa: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej m.in: a) projekt zagospodarowania terenu objętego inwestycją (wraz z projektem zieleni); b) projekt budowlany, niezbędny do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz Programie funkcjonalno – użytkowym "Budowy hali sportowej przy Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich przy ul. Żeromskiego 41 w Pile, w technologii budownictwa pasywnego wraz z budową boiska wielofunkcyjnego z projektem zagospodarowania terenu”, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w PFU, wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; c) projekt wykonawczy wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych opracowanych metodą uproszczoną, wizualizacji projektu oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami Programu funkcjonalno – użytkowego; d) projekt rozbiórek obiektów do wyburzenia; e) projekt organizacji ruchu, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; g) dokumentację kosztorysową (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty; h) uzgodnienia, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania; i) dokumentacja powykonawcza j) kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 2) Projekty budowlany, wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza powinny zawierać następujące elementy: mapę do celów projektowych, opinię geoteczniczną, projekty: architektoniczny, konstrukcyjny, instalacji sanitarnych (wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody uzytkowej i wentylacji mechanicznej), instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej, ppoż, instalacji monitoringu, wyposażenia i aranżacji wnętrz, zagospodarowania terenu, branży drogowej z projektem organizacji ruchu, zieleni, przyłaczy, przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej i nadziemnej. 3) Przedłożenie opracowanego kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp: a) Autorowi PFU tj. Studium sp.z o.o. sp.k. ul. Noakowskiego 12/99 z siedzibą w Warszawie, do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU winna być załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia, b) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Autora PFU, 4) Opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie harmonogramu do zaakceptowania przez Inżyniera Kontraktu i zatwierdzenia przez Zamawiającego, 5) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę; 6) Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Projekt budowlany wielobranżowy 6 egz, b) Projekt wykonawczy wielobranżowy 6 egz., c) kosztorysy, przedmiar robót 3 egz., d) STWiORB 5 egz., e) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza 6 egz. f) oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD – 2 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać przedmiar i kosztorys inwestorski, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami. Etap II – faza wykonania robót budowlanych: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, „Harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych”, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) rozbiórka istniejących obiektów (pawilony sprzedaży, dwa schrony przeciwlotnicze, drobne elementy zagospodarowania terenu, ogrodzenie, taras zewnętrzny znajdujący się przy skrzydle sportowym istniejącej szkoły); b) niwelacja nawierzchni utwardzonych będących w złym stanie technicznym; c) przebudowa kolidujących sieci; d) wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; e) przygotowanie terenów zielonych (zrywanie, wymiana podłoża) f) wykonanie przyłączy ciepłowniczego, elektroenergetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej g) budowę budynku hali sportowej z zapleczem wraz z przyłączami; h) wykonanie boisk oraz bieżni wraz z ogrodzeniem; i) zagospodarowanie terenów zielonych; w tym nasadzenia roślinne; j) wykonanie ogrodzenia; k) wykonanie chodników, miejsc postojowych, wjazdu na teren, drogi pożarowej, placu apelowego i innych powierzchni utwardzonych; l) wykonanie lekkich wiat – zadaszenia altan śmietnikowych; m) wykonanie instalacji oświetlenia terenowego i oświetlenia boisk; n) wykonanie instalacji monitoringu. 2) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 4) zagospodarowanie terenu: m.in. uporządkowanie terenu, budowa ciągów komunikacyjnych, urządzenie terenów zielonych, aranżacji małej architektury (ławki, trybuny, śmietniki, stojaki rowerowe); 5) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, 2) współpraca z Inżynierem Kontraktu oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, we wzorze umowy, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do programu, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74000000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach