Przetargi.pl
WYKONANIE NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO CZĘŚĆ 1 NAKŁADEK BITUMICZNYCH CZĘŚĆ 2 POWIERZCHNIOWEGO UTRWALENIA

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 092356219
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO CZĘŚĆ 1 NAKŁADEK BITUMICZNYCH CZĘŚĆ 2 POWIERZCHNIOWEGO UTRWALENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W zakresie CZĘŚCI 1 roboty wykonywane będą na terenie gminy Białe Błota, Dąbrowa Chełmińska, Dobrcz, Koronowo, Osielsko, Sicienko i polegały będą na: a) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, b) miejscowym frezowaniu nawierzchni w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego, c) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową (0,4 – 0,5 kg/ m2), d) wykonaniu części skrzyżowań i zjazdów, poprzez zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą bitumiczną na jezdni a istniejącą nawierzchnią zjazdów – zakres będzie ustalany w trakcie realizacji w zależności od potrzeb, e) ułożeniu siatki szklano-węglowej (na wskazanym w zakresie odcinku), f) ułożeniu warstwy ścieralnej AC 11 S o grub. min. 4 cm, g) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, kory asfaltowej powstałych w wyniku robót przygotowawczych). 2) W zakresie CZĘŚCI 1 szacunkowa wielkość zamówienia - nakładka (warstwa ścieralna) to ca 67.095 m2. Może ona ulec zmianie, poprzez zmniejszenie/zwiększenie zakresu podstawowego o 10%, w związku z faktem, iż roboty rozliczane będą powykonawczo w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie przez Wykonawcę i przy uwzględnieniu zakresu robót wynikających z pkt 1). Realizacja zakresu podstawowego realizowana będzie do wysokości posiadanych przez Zamawiającego środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 3) W zakresie CZĘŚCI 2 roboty wykonywane będą na terenie gminy Dobrcz, Koronowo, Sicienko i polegały będą na: a) mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej (nie dotyczy drogi powiatowej nr 1519C Gogoliński Młyn-Gogolin), b) podwójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami kamiennymi twardymi (frakcja 2-5 mm, 5-8 mm) - pow. ca 11.577 m2 , c) potrójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni tłuczniowej asfaltem lub emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami kamiennymi twardymi (frakcja 2-5 mm, 5-8 mm, 8-11 mm) - pow. ca 1.200 m2 , d) usunięciu luźnego grysu (spadów technologicznych) na długości wykonywanych robót jak również z innych odcinków dróg, jeżeli będzie miało to związek z tymi robotami. 4) W zakresie CZĘŚCI 2 szacunkowa wielkość zamówienia (podwójne i potrójne utrwalenie łącznie) to ca 12.777 m2. Może ona ulec zmianie, poprzez zmniejszenie/zwiększenie zakresu podstawowego o 10%, w związku z faktem, iż roboty rozliczane będą powykonawczo w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie przez Wykonawcę i przy uwzględnieniu zakresu robót wynikających załącznika nr 1 do umowy. Realizacja przedmiotu umowy realizowana będzie do wysokości posiadanych przez Zamawiającego środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) oraz wykaz dróg, stanowiące załączniki do SIWZ. 5) Warunki realizacji robót w odniesieniu do CZĘŚCI 1 i 2 a) Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w zakresie - wykazie odcinków dróg i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiących załączniki do SIWZ. b) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. c) Wykonawca w ramach wykonania robót zobowiązany jest do:  sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;  zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu na Część 1 jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. UWAGA! Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przypadku składania oferty na Część 2. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku Pocztowym o numerze 05 1020 1462 0000 7502 0317 1139 z adnotacją określającą nazwę zadania na które jest wnoszone wadium „WADIUM „Wykonanie na drogach powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego Część 1 - nakładek bitumicznych” 3. Dowód wniesienia wadium. Zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp – należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach