Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 13,15 i Jagiellońska 56, 58, 60 na terenie Dzielnicy Praga – Północ m.st. Warszawy, znajdującego się na działce ewidencyjnej numer 32 w obrębie 4-12-03

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 13,15 i Jagiellońska 56, 58, 60 na terenie Dzielnicy Praga – Północ m.st. Warszawy, znajdującego się na działce ewidencyjnej numer 32 w obrębie 4-12-03
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 13,15 i Jagiellońska 56, 58, 60 na terenie Dzielnicy Praga – Północ m.st. Warszawy, znajdującego się na działce ewidencyjnej numer 32 w obrębie 4-12-03. 2. W zakres prac będących przedmiotem zamówienia wchodzą : a) roboty przygotowawcze tj.: - rozbiórka istniejących nawierzchni ciągów pieszych wraz z podbudową, - rozbiórka istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych wraz z podbudową, - rozbiórka istniejących nawierzchni placów wraz z podbudową, - rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu a) przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni, b) budowę nawierzchni ciągów pieszych wraz z podbudowami tj.: - Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej: 8 cm – betonowa kostka brukowa typu HOLLAND prostokątna koloru grafitowego, 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4, 28 cm – podbudowa z kruszywa naturalnego (łamanego) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - Konstrukcja nawierzchni chodnika: 6 cm – betonowa płyta chodnikowa 25x30x8 cm kolory szarego o fakturze płukanej, 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4, 15 cm – podbudowa z kruszywa naturalnego (łamanego) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - Konstrukcja nawierzchni chodnika: 3 cm – warstwa ścieralna z AC 8S 50/70, 4 cm – warstwa wiążąca z AC 11W 50/70, 12 cm – podbudowa z kruszywa naturalnego (łamanego) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - Konstrukcja nawierzchni alejek: 3 cm – nawierzchnia mineralna – warstwa ułożona z kruszywa 0/8 mm [HanesGrand], 5 cm – warstwa dynamiczna –z kruszywa 0/16 mm [HanesMineral], 15 cm – podbudowa z kruszywa naturalnego (łamanego) 4/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, c) wykonanie placu zabaw tj.: w oparciu o rozmieszczenie stref funkcjonalnych oraz zasięgi stref bezpiecznych i wytyczne dotyczące wysokości swobodnego upadku zaprojektowano układ nawierzchni na terenie placu zabaw. Na placu zabaw wprowadzono dwa typy nawierzchni piaskowej, wykonanej z piasku o uziarnieniu 0,2-2mm: miąższości warstwy piasku 30cm, w otoczeniu zjeżdżalni, szczyt nawierzchni na poziomie gruntu, obrzeża zagłębione wykonane z drewnianej palisady zagłębionej w gruncie piasek oddzielony od gruntu geowłókniną, miąższości 36cm, w otoczeniu huśtawki bocianie gniazdo oraz piaskownicy, wyniesiona dzięki zastosowaniu obrzeży kotwionych punktowo w gruncie, od strony placu zabaw wprowadzono dodatkowy schodek ułatwiający zejście z wyniesienia i zabezpieczający przed upadkiem. Pod piasek oraz obrzeża należy zastosować warstwę geowłókniny, d) wykonanie oświetlenia (warunki przyłączenia oświetlenia terenu od Innogy Stoen Operator Sp. z o.o. stanowią część opisu przedmiotu zamówienia) tj. : montaż 15 szt. słupów oświetleniowych wraz z tablica oświetleniową, e) montaż elementów małej architektury tj.: ławek, koszy na śmieci, słupków. Meble powinny być wykonane z drewna egzotycznego oraz stali ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze czarnym lub grafitowym, f) uporządkowanie terenu, założenie trawników oraz wykonanie nowych nasadzeń zieleni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem robót – załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych–załącznik nr 2b do SIWZ. 3) Dokumentacja projektowa (w zakresie wskazanym w przedmiarze robót) – załącznik nr 2c do SIWZ. 4) Wzór umowy –załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga!: Przedmiar robót określa zakres prac, które należy zrealizować z załączonej dokumentacji projektowej. Przedmiar robót stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej -> patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 5. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: a) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz b) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularz Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/ podwykonawcom oraz firm podwykonawców. 3. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 4. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach przedmiotowych danych. b) Przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy. 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie modernizacji terenu wewnątrzosiedlowego w kwartale ulic Skoczylasa 13,15 i Jagiellońska 56, 58, 60 na terenie Dzielnicy Praga – Północ m.st. Warszawy, znajdującego się na działce ewidencyjnej numer 32 w obrębie 4-12-03”. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 7. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Potwierdzenia wniesienia wadium, 2) Zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach