Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji obejmującej instalację centralnego ogrzewania oraz pomieszczenie kotłowni w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Korfantowie

Gmina Korfantów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Rynek 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4343820 w. 44 , fax. 077 4343817
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów
    ul. Rynek 4 4
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4343820 w. 44, fax. 077 4343817
    REGON: 00053840300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji obejmującej instalację centralnego ogrzewania oraz pomieszczenie kotłowni w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Korfantowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczenia kotłowni oraz wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego Rynek 4 w Korfantowie zgodnie z projektem budowlano wykonawczym zatwierdzonym pozwoleniem na budowę nr 480/15 z dnia 22.07.2015 roku, projektem wymiany instalacji C.O., Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), dokumentacją projektową oraz warunkami określonymi w SIWZ, w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Korfantów pn. (Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i oświatowej w miejscowościach Korfantów, Ścinawa Mała i Przechód), zapewniając wykonanie w pełni funkcjonalnej kotłowni gazowej współpracującej z instalacją centralnego ogrzewania. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: 1.W zakresie modernizacji pomieszczenia kotłowni: 1) Demontaż istniejącego kotła C.O., demontaż istniejącego orurowania, wraz z usunięciem zdemontowanego kotła i orurowania z budynku i transportem na odległość około 3 km do punktu skupu złomu. ( Załadunek na środki transportowe, transport i rozładunek, kosztem i staraniem wykonawcy). Elementy demontowanego osprzętu nadające się do ponownego wbudowania wykazane przez zamawiającego w dniu ich demontażu zostaną protokólarnie przekazane przedstawicielowi zamawiającego. Materiał ten należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 2) Roboty ogólnobudowlane rozbiórkowe, skucia, wykucia, przekucia w tym: rozebranie czopucha kominowego, demontaż istniejącej stolarki okiennej (3 sztuki o wym. około 115 cm x120 cm, 2 sztuki 115 x 80 cm) łącznej ilości 5 sztuk wraz z ich utylizacją, skucie nierówności ścian, wykucie otworów nawiewu i przyłącza gazu. 3) Roboty ogólnobudowlane obejmujące między innymi: a) Wymurowanie ścianki działowej z bloczków z betonu komórkowego grubości 12 cm, obustronnie otynkowanej tynkiem kat. III. b) Roboty malarskie ścian i sufitów. c) Uzupełnienie tynków ścian i sufitów. d) Wstawienie nowej stolarki okiennej w miejscu zdemontowanej, w ilości 5 sztuk o wym. 100 cm x85 cm (stolarka prostokątna o współczynniku przenikania ciepła dla całego okna nie większym jak Uw 1,2 W/m2K z PCV koloru białego z klamkami w kolorze białym, jedno skrzydłowe uchylno-rozwierane, z konstrukcyjnym szprosem między szybowym 1/2x1/2 (okno dwupolowe), jedno okno ( w pom. składu opału) z nawiewnikiem okiennym higrosterowanym. Ostateczny wymiar okien nieznacznie może ulec zmianie, a wykonawca będzie zobowiązany dokonać pomiarów po częściowym zamurowaniu otworów okiennych, przed zamówieniem stolarki okiennej. Ewentualne konsekwencje niewłaściwie dobranych wymiarów i parametrów okien ponosi Wykonawca. e) W trzech oknach częściowe zamurowanie istniejących otworów okiennych o wym. 100cm x 60 cm ( po zdemontowanej stolarce okiennej) bloczkami betonowymi od strony zewnętrznej okna, pustakami ceramicznymi Porotherm od wewnętrznej strony, otynkowane od strony kotłowni tynkiem kat III, wraz z położeniem izolacji przeciwwilgociowej z elastycznej masy uszczelniającej w poziomie i pionie oraz izolacji 2x papa na lepiku pionowej i poziomej. W górnej części zamurowanego otworu wykonanie warstwy wylewki betonowej oraz położenie parapetu wewnętrznego z płytek ceramicznych. ( szczegóły określono w uzupełnieniu do pozycji przedmiarowej przedmiaru robót). f) Montaż drzwi EI 30 otwierane na zewnątrz z zamkiem antypanicznym z klamką i wkładką na klucz z kompletem kluczy (3 sztuki) (proponowany kolor RAL 7035 szary jasny. Inny kolor drzwi do uzgodnienia z inwestorem). g) Wykonanie wyrównania podłoża oraz wykonanie posadzki płytkami (Gres) o wym. 30 x 30 cm lub 33 x 33 cm (proponowany kolor RAL 7038 szary, inny kolor oraz wymiary do uzgodnienia z inwestorem). h) Wykonanie instalacji odwadniającej w tym kratki ściekowej, studni schładzającej, pompę pływakową Grundfoss KP 150 z podłączeniem do kanalizacji. i) Wprowadzenie do istniejącego komina typowego wkładu kominowego stalowego ze stali kwasoodpornej o średnicy wewnętrznej 80 mm i wysokości 19 m (z dopuszczalnym odchyleniem ?1,0 m), zakończony typowym elementem zwieńczającym (daszkiem) oraz kołnierzem metalowym zabezpieczając kanał kominowy przed opadami. j) Wykonanie kanału nawiewnego do kotłowni o przekroju 250x250 mm z kratkami: czerpnią i nawiewną ( typu Z) oraz wywiew poprzez istniejący kanał wywiewny znajdujący się pod stropem pomieszczenia. k) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z okablowaniem i osprzętem m.in. lampy 2 sztuki 2x36 W, 2szt gniazda, wyłącznik oświetlenia innych urządzeń i czujników oraz wykonanie modułu alarmowego akustyczno - optycznego ALPA SZO Amini wraz z detektorem gazu ALPA PicoGaz-NG CH. l) Wykonanie instalacji wodociągowej z osprzętem, gazowej z osprzętem wraz ze skrzynką gazowa na zawór MSV, ( w kolorze zbliżonym do istniejącej skrzynki gazowej na gazomierz). m) Wykonanie montażu kotła C.O. Kondensacyjnego UNICAL ALKON R70 o mocy znamionowej 70 kW lub równoważny z zamkniętą komorą spalania, z pełną automatyką, czujnikami, wraz z orurowaniem, montażem wymaganego osprzętu i podłączeniem do instalacji w tym przewodów spalinowych i wentylacyjnych, wewnętrznej instalacji C.O., gazowej, elektrycznej, wodociągowej, odwodnieniowej. n) Wyposażenie kotłowni w gaśnicę proszkową GP-4X (4 kg), tablice informacyjną ze schematem kotłowni,(schemat technologiczny wraz z wykazem urządzeń) instrukcje BHP. Ppoż, trwałe oznaczenia przewodów (m.in. zasilanie, powrót), oznaczenie drzwi wejściowych oraz innych oznaczeń i elementów wymaganych przepisami. 2. W zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania: 1) Demontaż istniejącego orurowania, armatury, naczynia otwartego, grzejników żeliwnych oraz płytowych a także pozostałych elementów istniejącej instalacji c.o. 2) Montaż nowej instalacji z rur stalowych łączonych mechanicznie (technologia zaciskana). Dopuszcza się wykonanie instalacji wewnętrznej z rur miedzianych przy zachowaniu parametrów wynikających z projektu. Przy wykonaniu instalacji z rur miedzianych należy zabezpieczyć rury odpowiednią powłoką malarską w kolorze ścian. Zastosowaniu instalacji z rur miedzianych należy wycenić w ofercie materiał, z którego faktycznie zostanie wykonana instalacja C.O. 3) Montaż armatury. 4) Montaż nowych odbiorników ciepła (grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami) w kolorze białym Ral 9016. Dopuszcza się zastosowanie grzejników o mocy do 2% większej niż w dokumentacji budowlanej i o wymiarach innych niż w dokumentacji, jeżeli zamontowany grzejnik nie będzie kolidował z miejscem zabudowy. 5) Roboty remontowo budowlane związane z montażem nowej instalacji c.o. (przebicia, wstawienie nowych tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych, otynkowanie oraz malowanie miejsc przebić przegród budowlanych, odtworzenie zabudów z płyt G-K, odtworzenie płytek ceramicznych w toaletach). 6) Usunięcie gruzu oraz złomu z budynku (transport złomu na odległość około 3 km do punktu skupu złomu - załadunek na środki transportowe, transport i rozładunek, kosztem i staraniem wykonawcy). Każdorazowy wyjazd do skupu złomu wykonawca zgłasza zamawiającemu, którego przedstawiciel będzie obecny przy ważeniu dostarczonego złomu. Uzyskane środki ze sprzedaży złomu stanowią dochód Gminy. Elementy demontowanego osprzętu, nadające się do ponownego wbudowania zostaną wskazane przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy a po ich demontażu zostaną protokolarnie przekazane przedstawicielowi zamawiającego (m. in. grzejniki płytowe - uprzednio przepłukane wodą, zawory termostatyczne z głowicami i zawory przelotowe). 3. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wskaże wykonawcy miejsce złożenia materiałów, elementów osprzętu nadające się do ponownego użytku, (w ofercie należy skalkulować koszty transportu około 3 km, załadunku i rozładunek). 2. Wykonawca będzie prowadził roboty w czynnym obiekcie dlatego w trakcie prowadzenia robót powinien uwzględnić prace związane z zabezpieczeniem mebli i urządzeń w pomieszczeniach biurowych Urzędu na czas prowadzenia tych prac wraz z posprzątaniem tych pomieszczeń po ich zakończeniu. 3. Wykonawca będzie prowadził roboty w dniach pracy urzędu w godzinach od 800 do 1500 (w piątek odd 800 do 1400) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się ustalenie innych godziń wykonywania robót po uzyskaniu zgody zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 5. Wykonawca własnym kosztem i staraniem w okresie gwarancji i rękojmi zapewnienia nieodpłatną konserwację i serwisowanie (w odniesieniu do instalacji, urządzeń i sprzętu) z częstotliwością wynikajacą z wymagań producentów, nie rzadziej jednak niż jeden raz w roku przed sezonem grzewczym (do 31 października). 6. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną, wodę i inne media niezbędne do realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Istnieje możliwość zasilania placu budowy z instalacji wewnętrznych Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu warunków odbioru i rozliczeń za pobrane media. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu: a) strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych, z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, b) strat powstałych w związku z prowadzeniem robót m.in. związanych z uszkodzeniem infrastruktury technicznej w tym instalacji wewnętrznych, sieci i przyłączy ( również instalacji, sieci i przyłącza, które nie są ujęte w dokumentacji budowlanej) obiektów budowlanych i innych obiektów, urządzeń oraz przedmiotów, c) strat powstałych w związku z uniemożliwieniem dostępu do budynku, a także uniemożliwieniem prowadzenia bieżacej pracy w obiekcie. 8. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić wszystkie wymagane pomiary, próby, badania, rozruchy technologiczne zgłoszenia itp. określone m.in. w dokumentacji budowlanej, obowiązujących przepisach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przygotować wymagane dokumenty m.in. protokoły badań, sprawdzeń w tym kominiarskich, próby szczelności, dokumenty niezbędne do zgłoszenia gotowości urządzeń i sprzętu do użytkowania. Jeżeli uruchomienie kotłowni uzależnione będzie od uzyskania dopuszczenia do eksploatacji przez właściwy UDT to wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie zobowiązany do opracowania stosownej dokumentaci odbiorowej, zgłoszenia oraz pokrycia kosztów odbioru przeprowadzonego przez właściwy UDT. 9. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. (Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry). 10. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu i materiałów. 11. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne, cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne i zalecane przez producenta sprzętu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 14. Wyposażenie określone w przedmiocie zamówienia musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa. 15. Wszystkie zaoferowane w ofercie materiały muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania w przedmiotowym zamówieniu (jeżeli dotyczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4.000,00 PLN. (Słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach