Przetargi.pl
wykonanie modernizacji nieruchomości przy ul. Zygmunta Starego 34 w Gliwicach, w tym termomodernizacji wraz z wprowadzeniem C.O. i C.W.U. zdalnego (PEC Gliwice)

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 900 , fax. 323 392 962
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 392 900, fax. 323 392 962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji nieruchomości przy ul. Zygmunta Starego 34 w Gliwicach, w tym termomodernizacji wraz z wprowadzeniem C.O. i C.W.U. zdalnego (PEC Gliwice)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: a. Projekt remontu budynku z remontem i kolorystyką elewacji (nie należy uwzględniać pozycji wykreślonych) – wyciąg (wykonanie listopad 2012) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót, b. Pozwolenie na budowę – decyzja 662/2013 z dnia 03 czerwca 2013r., c. Projekt remontu balkonu –wyciąg (wykonanie październik 2007) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót, d. Projekt kompleksowej termomodernizacji budynku (część budowlano instalacyjna; wykonanie czerwiec 2018) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót, e. Projekt instalacji C.O. i C.W.U. (część instalacyjna) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót, f. Projekt modernizacji budynku – stacja wymienników (branża elektryczna) wraz ze Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót, g. Projekt modernizacji budynku – lokale (branża elektryczna) wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedmiarem robót. 3.4. Dostawa i montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej jest po stronie zamawiającego. 3.5. Doprowadzenie zimnej wody oraz C.O. do lokalu każdorazowo musi zostać opomiarowane. 3.6. Wykonawca odpowiada za montaż podejść pod armaturą pomiarową łącznie z zaworami, zaworami odcinającymi, filtrami, półśrubkami, itp. 3.7. Należy przyjąć, że ciepłomierze montowane są w szafkach. Ilość szafek należy dostosować do ilości armatury. 3.8. Głowice termostatyczne montowane w lokalach mieszkalnych powinny być wyposażone w blokady uniemożliwiające obniżenie temperatury poniżej 16 °C. 3.9. W miejscach montażu brodzików należy przyjąć komplet wraz z kabiną prysznicową. 3.10. Współczynnik przenikania (U) ciepła dla całego nowo wymienianego okna (w karcie technicznej okna-Uw) winien nie przekraczać wartości 1,1 W/m2 K, dla drzwi zewnętrznych - max 1,5 W/m2 K. 3.11. Likwidacja obecnego systemu grzewczego - nie wcześniej niż przed uruchomieniem C.O. zdalnego (PEC Gliwice). 3.12. Po zakończeniu inwestycji wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej całego budynku. Wypełnienie obowiązku będzie stanowiło składową ostatecznego rozliczenia inwestycji. 3.13. Odtworzenia po demontażach obejmują co najmniej: tynkowanie ubytków, wykonanie nowych powłok malarskich, uzupełnienie do istniejącego standardu posadzek. 3.14. Wykonawca winien wycenić oraz wykazać w formularzu ofertowym roboty dodatkowe: a. zabudowę rurek instalacyjnych (peszli) dla instalacji domofonowej, azart i ewentualnej telefonicznej pod ociepleniem, w porozumieniu z inspektorem nadzoru, b. wymianę bram przejazdowych (dwa komplety), c. innych drobnych robót nie wykluczając elektrycznych niezbędnych celem doprowadzenia budynku do właściwego stanu eksploatacyjnego (w tym realizacja punktów oświetleniowych, kontaktów, włączników w nowoprojektowanym układzie funkcjonalnym). 3.15. Do obowiązków wykonawcy należy pozyskanie wszelkich pozwoleń wyprzedzających przystąpienie do robót (jeśli są konieczne) w tym na zajęcie pasa drogowego z ewentualnym projektem zmiany organizacji ruchu) oraz finalnie (jeśli są konieczne) – pozwoleń i odbiorów. 3.16. Oferta winna zostać tak skalkulowana, by uwzględniała wszelkie koszty towarzyszące (uzyskanie pozwoleń, map, czynności odbiorowe, dostawę mediów technologicznych, etc). 3.17. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.19. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.20. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.21. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważny” w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.22. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.23. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.24. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.25. Przed podpisaniem umowy (sposób przedstawienia kosztorysów został opisany w dalszej części niniejszej SIWZ) wybrany Wykonawca winien przedstawić kosztorys ofertowy (podstawa przedłożonej oferty). Należy podać składowe cenotwórcze (wartość r-g, koszty pośrednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i niewykonanych. 3.26. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie będą podstawą do ewentualnych poszerzeń. 3.27. Zamawiający przewiduje fakturowanie w dwóch etapach, przy czym 50% wartości zaawansowania prac należy wykonać i zafakturować do dnia 25.09.2018r.; pozostały zakres należy wykonać i zafakturować do dnia 26.11.2018r.; rozliczenie ryczałtowe. 3.28. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty niewykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.29. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.30. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.31. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.32. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.33. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.34. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.35. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.36. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.37. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.38. Miejsce realizacji: Gliwice, ul. Zygmunta Starego 34. 3.39. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 5 lat. 3.40. Informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z Art.17 Ustawy o VAT płatnikiem podatku jest Zamawiający. Tym samym, zgodnie z art. 91 ust.3a PZP wybór najkorzystniejszej oferty w zadaniach będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. W związku z powyższym Wykonawca w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych będzie figurował w umowie, jako „Podwykonawca” a Jego Podwykonawcy, jako „Dalsi Podwykonawcy”. Reasumując: a) Wykonawcy w rozumieniu ustawy PZP składają oferty w kwocie netto. b) Umowa z Podwykonawcą zostanie zawarta w kwocie netto (bez należnego podatku VAT). c) Podwykonawca wystawia fakturę VAT w kwocie netto z adnotacją „Odwrotne obciążenie”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z numeracją SIWZ: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN [słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN]. 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.08.2018r. do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy PZP. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach