Przetargi.pl
Wykonanie metodą bezwykopową przekroczenia drogi krajowej Nr 41 kanalizacją sanitarną grawitacyjną w ramach realizacji zadania pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363617 , fax. 077 4363617
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 1 1
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363617, fax. 077 4363617
    REGON: 53055665500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie metodą bezwykopową przekroczenia drogi krajowej Nr 41 kanalizacją sanitarną grawitacyjną w ramach realizacji zadania pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie metodą bezwykopową przekroczenia kanalizacją sanitarną PVC ?200 w rurach ochronnych stalowych 355,6x10 mm pod droga krajową nr 41 w miejscowości Niemysłowice. Ilość przejść: 3 szt., - Przejście nr 1.: Odcinek SN48.9 - SN48.10, długość L=33,50 m, spadek i= 0,5%, głębokość ok. 4,10 m. - Przejście nr 2.: Odcinek SN56.4 - SN56.5, długość L=28,00 m, spadek i= 1%, głębokość ok. 3,00 m. - Przejście nr 3.: Odcinek SN61.5 - SP143, długość L=24,00 m, spadek i= 1%, głębokość ok. 2,50 m. 2. Zadaniem Wykonawcy zamówienia jest: a) wykonanie i zabezpieczenie komór startowych i odbiorczych, b) demontaż komór startowych i odbiorczych, c) zabezpieczenie terenu budowy, d) oznakowanie i organizację miejsca prowadzenia robót, e) wykonanie przewiertów wraz z montażem rur ochronnych stalowych 355,6x10 mm zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym SIWZ i na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, f) cięcie i spawanie rur stalowych 355,6x10 mm g) przeciągnięcie z projektowanym spadkiem rurociągu kanalizacyjnego PVC ?200 w rurach ochronnych stalowych 355,6x10 mm na płazach centrujących, h) montaż studni kanalizacyjnych na zakończonych odcinkach przewiertowych wraz z ich zasypaniem i zagęszczeniem. i) w Załączniku nr 7 - Plan zagospodarowania przedstawiający lokalizację przejść pod droga krajową nr 41, zaznaczono kolorem czerwonym miejsca przejść pod droga, rurę ochronną, spadki kanalizacji jak i rzędne terenu i dna studni kanalizacyjnych przewidzianych do wykonania. 3. Wymagania organizacyjne: a) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za transport sprzętu i materiałów, b) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń podziemnych (kable energetyczne, telekomunikacyjne, rurociągi gazowe, wodne lub deszczowe) związane z wykonaniem prac, c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia, d) Wykonawca jest odpowiedzialny za uporządkowanie oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed przystąpienia do robót, w szczególności do deformacji terenu spowodowanej ciężkim sprzętem e) Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac. f) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. g) Staraniem wykonawcy jest w razie konieczności odwodnienie komór i trasy przewiertu, h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób odbiorczych tj. kamerownia i próby szczelności. 4. Zamawiający dostarcza Wykonawcy materiały potrzebne do realizacji zadania tj.: rury ochronne 355,6x10mm, rury PVC DN 200, studnie kanalizacyjne, płozy centrujące. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie transportu materiału tj. rur ochronnych, które są w posiadaniu Zamawiającego do miejsca wykonania przewiertów. 5. Wizja lokalna: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wizji lokalnej w miejscowości Niemysłowice - w miejscu planowanego wykonania przewiertów. Wizja lokalna musi odbyć się do dnia 28.03.2014r. Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie udokumentowane spisaniem protokołu. Zamawiający zastrzega, że oceniane będą tylko te oferty Wykonawców, którzy przeprowadzili wizje lokalną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wady i usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego będą załatwiane przez Wykonawcę w terminie do 3 dni od zgłoszenia. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części prac lub w całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, wówczas zastosowanie mają art. 143b, 143c, 143d Pzp. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w trakcie realizacji inwestycji w formie pisemnej. Nadzór nad pracami podwykonawców sprawuje Wykonawca zamówienia. 8. Warunkiem odbioru robót będzie: 1). Pozytywny wynik próby szczelności. 2). Przekazanie zamawiającemu filmu z kamerownia wykonanych odcinków. 3). Spisanie protokołu obioru końcowego. 9. Rozliczenie za wykonane roboty (bez zastrzeżeń), odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452212509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach