Przetargi.pl
Wykonanie linii kablowej oświetlenia trasy narciarskiej Siwa Dolina w Tomaszowie Lubelskim

Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642125 , fax. 084 664 22 43
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 57 57
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642125, fax. 084 664 22 43
    REGON: 00052415700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie linii kablowej oświetlenia trasy narciarskiej Siwa Dolina w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem linii kablowej oświetlenia trasy narciarskiej Siwa Dolina w Tomaszowie Lubelskim. 2. Roboty budowlane zostały określone w projekcie budowlano - wykonawczym pn. Projekt budowlano - wykonawczy wykonaniem linii kablowej oświetlenia trasy narciarskiej Siwa Dolina w Tomaszowie Lubelskim opracowanym przez Usługi Projektowe Bogusław Puchacz i obejmują w szczególności: a) kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli o głębokości 0,8m i szer. dna do 0,4m w gruncie kat. III-IV - 1010,0 m; b) ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m YAKY 4x25 mm2 na nap. znam. poniżej 110 kV w rowach kablowych - 1092,0 m; c) układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m YAKY 4x25 mm2 na nap. znam. poniżej 110 kV w rurach i kanałach w słupie - 28,0 m; d) montaż głowic kablowych - zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekr. do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw szt. - 28 szt.; e) wykopy mechaniczne dla słupów elektroenergetycznych przy użyciu świdra mechanicznego wraz z ręcznym zasypaniem na głębokości do 2,5 m w gruncie kat. III-IV - 7,4 m3; f) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych EOP-9,0/2,5 o masie do 683 kg w gruncie kat. I-III - 15 szt.; g) montaż osprzętu modułowego w złączach słupowych - wyłącznik nadprądowy S 301 C1 A - 15 szt.; h) montaż osprzętu modułowego w szafce oświetleniowej - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. - 1 szt.; i) montaż osprzętu modułowego w szafce oświetleniowej - stycznik SM 320 230 V 4z - 1 szt.; j) montaż osprzętu modułowego w szafce oświetleniowej - wyłącznik nadprądowy 1-bieg. - 1 szt.; k) montaż osprzętu modułowego w szafce oświetleniowej - programator PC 300 - 1 szt.; l) montaż osprzętu modułowego w złączu ZS-1 w słupie nr 13 - rozłącznika S303 In-25A - 1 szt.; m) montaż uziomów poziomych lub przew. uziem. przy głębok. wykopu 0,6 w gruncie kat. III - 422,0 m; n) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III - 9,0 m; o) mechaniczne zasypywanie spycharkami rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szer. do 0,4 m w gruncie kat. III-IV - 1010,0 m; i inne określone w przedmiarze robót, projekcie budowlano-wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres zamówienia obejmuje również : a) prowadzenie obsługi geodezyjnej; b) wykonanie wszelkich prób i badań odbiorowych wynikających z obowiązujących przepisów i norm PN; c) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy oraz zaplecza budowy; d) przedłożenie wymaganych świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia; e) wykonanie i przedłożenie dokumentów odbioru technicznego oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 4. Zgodnie z art.29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń jest zobowiązany do dołączenia do oferty: a) dokumentów (aprobat, certyfikatów) materiałów i urządzeń równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe propozycji równoważnych nie uległ pogorszeniu; b) oświadczenie, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów równoważnych zostanie opracowany w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem i instytucjami uzgadniającymi; c) oświadczenie, że wymagany termin robót budowlanych zostanie zachowany. 6. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 100zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie tj. ułożenie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/ m, na napięcie znamionowe poniżej 110 kV długość min. 100m każdy, d) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, e) wpłacą wadium w wysokości 1000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ. 3. Z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; e) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie związania ofertą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 1- 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt.7; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: a) ofertę na formularzu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d) zaświadczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; f) oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; g) opłacona polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; h) wykaz ważniejszych robót o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie zrealizowanych w przeciągu ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem lokalizacji wykonania, wartości, daty, nazwy zamawiającego - odbiorcy oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem zadań określonych w pkt. 5.1.b SIWZ; i) dowód wpłaty wadium 1000 zł; j) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2. 2 .Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (umowa konsorcjum): a) pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców w przetargu, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie musi je podpisać. W przypadku ustanowienia pełnomocnika tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji ( lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium, zasady odpowiedzialności zgodnie z art.141 ustawy Pzp ( w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za nie wykonanie zamówienia). b) dokumenty wymienione w pkt 1. lit. b, c, d oraz g muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wszystkie dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach