Przetargi.pl
Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych oraz przeglądów konserwacyjnych dla Katedry Energetyki i Środków Transportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/szp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych oraz przeglądów konserwacyjnych dla Katedry Energetyki i Środków Transportu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga aby: 1/ Wykonawca wykonywał usługę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 – 2A do SIWZ, W części 1 – przedmiotem zamówienia jest oznaczanie powierzchni ogólnej, oznaczanie powierzchni aktywnej, oznaczanie składu pierwiastkowego metodą sekwencyjnej fluorescencji rentgenowskiej, oznaczanie przebiegu redukcji katalizatora, oznaczanie przebiegu utleniania katalizatora, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy próbki do badań na swój koszt, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki badań mailowo i w wersji papierowej, podpisane przez osobę odpowiedzialną za badanie. W części 2 – przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu konserwacyjnego: - termograwimetru LECO TGA701, - kalorymetru LECO AC600, - analizatora elementarnego LECO Truspec CHNS 628, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2, 2A do SIWZ. W części 2 - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług, wynikających z aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, przesyłanych za pomocą e-maila lub faksu określających rodzaj przeglądu oraz miejsce wykonania usługi przeglądu. 4/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną przez niego usługę. 5/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1, 2A do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony wykaz asortymentowy i ilościowy, sporządzony w zależności od części w której wykonawca bierze udział, zgodnie z załącznikiem nr 1 –w części 1 i/lub w części 2- załącznikiem nr 2, 2A do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach