Przetargi.pl
Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 9 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 9 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 9 części. Część 1 – Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, Katedry Zoologii, Ekologii Zwierząt i Łowiectwa, Katedry Hodowli Małych Przeżuwaczy i Doradztwa Rolniczego, Katedra Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, Instytutu Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin, Instytutu Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt, Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, Katedry Hodowli Małych Przeżuwaczy i Doradztwa Rolniczego, Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Roślinnego i Gastronomii, Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, Instytutu Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, Katedry Zoologii, Ekologii Zwierząt i Łowiectwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Technologii Surowców Pochodzenia Zwierzęcego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 - Wykonanie laboratoryjnych usług badawczych dla Katedry Towaroznawstwa i Przetwórstwa Surowców Zwierzęcych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony wykaz asortymentowy i ilościowy, sporządzony w zależności od części w której wykonawca bierze udział, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach