Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ I PIĘCIOLETNIEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH 116 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W OPOLU ORAZ 23 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - LĄDEK ZDRÓJ UL. JADWIGI 1 (II części)

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ I PIĘCIOLETNIEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH 116 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W OPOLU ORAZ 23 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - LĄDEK ZDRÓJ UL. JADWIGI 1 (II części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. pięcioletniej kontroli okresowej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą należy objąć również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień, instalacji i aparatów elektrycznych (na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo Budowlane); 2. rocznej kontroli okresowej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli, instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), (na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1) ustawy – Prawo Budowlane) 3. Kontrolą należy objąć obiekty wykazane w załączniku nr 1 do specyfikacji. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. II. 1. Kontrole należy przeprowadzić uwzględniając uwarunkowania wynikające z ustawy „Prawo budowlane” oraz innych obowiązujących aktów prawnych. 2. Kontrole wykonać zgodnie za zasadami określonymi w załączonej „Instrukcji w sprawie przeprowadzania okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych” w zakresie dotyczącym zamówienia. 3. W trakcie kontroli należy ocenić wszystkie elementy budynku zwracając szczególną uwagę na te, które mają wpływ na bezpieczne użytkowanie. 4. Wyniki kontroli – dokumentację należy przedstawić w formie protokołów. 5. Całość dokumentacji z kontroli, należy złożyć Zamawiającemu do odbioru, na druku wg załącznika nr 18 do niniejszej specyfikacji wraz z zestawieniami zbiorczymi, dokumentacją fotograficzną obiektu (w tym z widokiem elewacji, pokryciem dachu i elementami wymagającymi napraw bądź remontu), kopie uprawnień osób przeprowadzających kontrole oraz płytę CD ROM z wersjami elektronicznymi powyższych dokumentów. 6. Odbiór dokumentacji nastąpi po sprawdzeniu komisyjnym poprawności i kompletności opracowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 7. Protokoły należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Całość opracowania należy również złożyć do Zamawiającego w wersji elektronicznej w pięciu egzemplarzach. 8. Na podstawie przeprowadzonej kontroli należy określić procentowe zużycie obiektu. 9. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać w szczególności: a) analizę wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, b) ocenę stanu technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą wraz ze zdefiniowanymi rozmiarami zużycia lub uszkodzenia i zakresem robót remontowych oraz wskazaniem kolejności i pilności ich wykonywania; c) potwierdzenie przeprowadzenia wymaganych przepisami obowiązującego prawa badań i kontroli; d) sprawdzenie spełnienia przez obiekt podstawowych wymogów określonych w zakresie bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków higieniczno-sanitarnych i ochrony środowiska, uszkodzeń biologicznych, oszczędności energii i izolacyjności cieplnej w zależności od rodzaju i przeznaczenia obiektów budowlanych; e) potwierdzenie usunięcia uszkodzeń oraz uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska – stosownie do uregulowań art. 70 ustawy; f) oceny obiektów budowlanych należy dokonać w oparciu o oględziny i badania przeprowadzone w obiektach i w terenie. 10. Potrzeby remontowe ustala się w oparciu o protokoły kontroli z zachowaniem pierwszeństwa dla robót mających na celu: a. eliminację zagrożenia bezpieczeństwa użytkowania, b. zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, c. spełnienie wymagań ochrony środowiska, d. zachowania zapobiegawczego charakteru remontów. e. potrzeby użytkowe obiektów dla jednostki wojskowej. 11. Stopień zużycia technicznego obiektów budowlanych należy określić w oparciu o bezpośrednią kontrolę. 12. Ocenę wartości użytkowej całego obiektu budowlanego – zużycia funkcjonalnego, ustalić na podstawie kryteriów uwzględniających uwarunkowania: a. zużycie ekonomiczne – obniżona wartość obiektu budowlanego lub nieuzasadniona wysokość jego kosztów eksploatacyjnych, spowodowana zastosowaniem przestarzałych technologii i materiałów, nie odpowiadająca aktualnym wymaganiom wynikającym z ogólnego rozwoju społecznego, wprowadzająca potrzebę poprawy wykończenia i wyposażenia technicznego, mimo że eksploatowany obiekt jest jeszcze fizycznie (technicznie) sprawny i spełnia obowiązujące normy bezpieczeństwa; b. zużycie moralne – utrata walorów użytkowych spowodowana zmianą wymagań stawianych obiektowi ze względu na wewnętrzne lub zewnętrzne oddziaływania środowiska, bądź zewnętrznych warunków środowiska, uciążliwości eksploatacji, naruszenie norm bezpieczeństwa, np. hałas, rozwiązania materiałowe, postęp technologiczny w budownictwie, rozwiązania architektoniczno-przestrzenne, przemian kulturowych i postępu technicznego, standard wykończenia, dostępność komunikacyjna, komfort wykorzystania, zmiana norm użytkowania. 13. Ocena zużycia funkcjonalnego wynikająca z porównań: – projektowanych rozwiązań użytkowych do aktualnych preferowanych (ocena nowoczesności); – sposób wykończenia i wyposażenia w urządzenia techniczne do obecnych rozwiązań techniczno-materiałowych; – przeznaczenie utrudniające lub uniemożliwiające zmianę sposobu wykorzystania. 14. Dane techniczne obiektów oraz szczegółowe dane o obiektach i wyniki z poprzednich kontroli okresowych znajdują się do wglądu po zawarciu umowy w teczkach obiektów w Dziale Administracji 116 Szpitala Wojskowego w Opolu oraz Pionie Zabezpieczenia Logistycznego 23 WSzU-R SP ZOZ – Lądek Zdrój. 15. W trakcie oceny instalacji elektrycznej i piorunochronnej należy wykonać pomiary ochrony od porażeń prądem elektrycznym, pomiary rezystancji izolacji przewodów oraz uziemień instalacji piorunochronnych. Pomiary należy wykonać zgodnie z aktualnymi Polskimi Normami (PN) oraz wiedzą techniczną. 16. Praca osób wykonujących kontrolę pięcioletnią może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500. W szczególnych przypadkach prace mogą odbywać się w godzinach od 1500 do 700, po wcześniejszym uzgodnieniem z Użytkownikiem i Administratorem obiektu budowlanego. 17. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu w terminie 3 dni od zawarcia umowy harmonogram realizacji przeglądów, uwzględniając w nim przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wykonawcy przez przedstawiciela służb BHP 116 Szpitala Wojskowego w Opolu i 23 WSzU-R, SP ZOZ – Lądek Zdrój, w zakresie zagrożeń jakie mogą występować w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 18. Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować posiedzenie rady technicznej z w siedzibie Zamawiającego po wykonaniu 50% przedmiotu umowy. 19. O terminie posiedzenia, o którym mowa powyżej Wykonawca zawiadomi Zamawiającego 5 dni przed terminem posiedzenia. 20. Przedmiot zamówienia przedstawiony jest w n/w dokumentach: – Załącznik Nr 1 - zestawienie zbiorcze obiektów budowlanych objętych zamówieniem; – Załącznik nr 2 - Objaśnienia do „Protokołu z kontroli okresowej – pięcioletniej i rocznej” – Załącznik nr 3 – Wzór protokołu z okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego – Załącznik nr 4 – Wzór protokołu z okresowej kontroli rocznej stanu technicznego obiektu budowlanego – Załącznik nr 5 – Wzór protokołu z okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego budowli, jak: obiekty liniowe, sieci techniczne, sieci uzbrojenia terenu, drogi, place, itp. – Załącznik nr 6 – Wzór protokołu z okresowej kontroli rocznej stanu technicznego budowli, jak: obiekty liniowe, sieci techniczne, sieci uzbrojenia terenu, drogi, place, itp. – Załącznik nr 7 – Tablica nr 2 – Kryteria oceny stopnia zużycia budynków, budowli oraz urządzeń budowlanych i ich elementów funkcjonalnych – Załącznik nr 8 – Przykładowe określenia i kryteria oceny stanu technicznego oraz stopnia zużycia – Załącznik nr 9 – Kryteria oceny procentowego zużycia sieci kanalizacyjnej – Załącznik nr 10 – Kryteria oceny procentowego zużycia sieci wodociągowej – Załącznik nr 11 – Kryterium oceny sieci cieplnych i ich elementów – Załącznik nr 12 – Kryterium oceny sieci gazowych i ich elementów – Załącznik nr 13 – Szczegółowe kryteria oceny stopnia zużycia obiektów budownictwa ogólnego – Załącznik nr 14 – Zestawienie zbiorcze budynków oraz określenie potrzeb remontowych i inwestycyjnych po zrealizowanej okresowej kontroli 5 letniej – Załącznik nr 15 - Zestawienie zbiorcze budowli oraz określenie potrzeb remontowych i inwestycyjnych po zrealizowanej okresowej kontroli 5 letniej – Załącznik nr 16 - Zestawienie zbiorcze Urządzeń budowlanych za RZI – Załącznik nr 17 - Zestawienie szczegółowe obiektów wytypowanych do przeglądu 5-letniego – załącznik Nr 18 - Protokół przekazania opracowanej dokumentacji 21. Kontrole powinny być dokonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności budowlanej, inżynieryjnej (drogowej) sanitarnej i elektrycznej, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymaga się wykonania przedmiotu zamówienia przez pracowników wykonawcy posiadających stosowne uprawnienia budowlane minimum 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. część I – 510,00 zł b. część II – 1.950,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 02.04.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 02.04.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie kontroli rocznej i pięcioletniej obiektów budowlanych w 116 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Opolu przy ul. Wróblewskiego 46 oraz Przychodni , mieszczącej się w Nysie przy ul. Kościuszki 3 – część 1” lub/i „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie kontroli rocznej i pięcioletniej obiektów budowlanych w 23 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo -Rehabilitacyjnym SP ZOZ - Lądek Zdrój – część 2”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot); 3) Arkusz kalkulacyjny – Formularz nr 6a i/lub 6b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach