Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 00051578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kontroli (przeglądów) pięcioletnich nieruchomości wraz z przeglądami rocznymi budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu w obiektach budowlanych zarządzanych przez KZGM kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego oraz instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, spełniających wymogi kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonych w art. 62 ust. 1 pkt 1) lit. a) i b) i pkt 2) Prawa budowlanego oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych z dnia 16 sierpnia 1999r. (Dz.U. Nr 74, poz 836 ze zm.). 2. Zamówienie podzielone jest na 6 części: 1) Część 1 – obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 1, w ramach której przewidziano do kontroli: - 2547,46 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 10590,63 m² budynków bez instalacji piorunochronnej; 2) Część 2 - obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 2, w ramach której przewidziano do kontroli: - 19927,20 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 43456,70 m² budynków bez instalacji piorunochronnej; 3) Część 3 - obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 3, w ramach której przewidziano do kontroli: - 29231,31 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 53795,91 m² budynków bez instalacji piorunochronnej; 4) Część 4 - obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 4, w ramach której przewidziano do kontroli: - 4690,72 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 12679,91 m² budynków bez instalacji piorunochronnej; 5) Część 5 - obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 5, w ramach której przewidziano do kontroli: - 21403,87 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 11548,25 m² budynków bez instalacji piorunochronnej; 6) Część 6 - obejmuje przeprowadzenie kontroli (przeglądów) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 6, w ramach której przewidziano do kontroli: - 6604,43 m² budynków z instalacją piorunochronną, - 13402,20 m² budynków bez instalacji piorunochronnej. 3. Wykonawca sporządzi harmonogram kontroli (przeglądów) z podziałem na 2 etapy i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji. Harmonogram służy do określenia terminów złożenia do weryfikacji przez Zamawiającego protokołów z pięcioletniej oraz rocznej kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Wzór umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi(Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z prawem budowlanym, ustawą o ochronie przeciwpożarowej, rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozporządzeniem w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, normami i standardami w zakresie wykonywania okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 wraz z utworzeniem nowego Klubu dziecięcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego”
Dodano: 2024-03-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2024-03-05 - ZRP.271.18.2023 Budowa hali widowiskowo- sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-01-20 - ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU USŁUG PODOBNYCH W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUGI KONSULTANTA W RAMACH INWESTYCJI PN. ”PRZEBUDOWA DW NR786 NA ODCINKU OD M. KONIECPOL DO GRANICY WOJEWÓDZTWA”.
Dodano: 2023-10-27 - ZP/38/TP2/2023, WYKONANIE KONCEPCJI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ USTALENIE WARTOŚCI KOSZTORYSOWEJ INWESTYCJI, KTÓREJ PRZEDMIOTEM JEST PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W ZAKŁADZIE PATOMORFOLOGII
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Markiefki 56, 56a i budynku gospodarczego przy ul. Markiefki 56a w Katowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Modernizacja SSP, SSWiN, CCTV wraz z montażem systemu detekcji wycieków - O/Zabrze, ul. Szczęść Boże 18”
Dodano: 2023-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:„Budowa chodnika wzdłuż ulicy Żołnierskiej oraz wzdłuż ulicy Gombrowicza"
Dodano: 2023-07-14 - Budowa budynku zaplecza szatniowo–sanitarnego boiska sportowego w Przyrowie.
Dodano: 2023-05-23 - Budowa budynku zaplecza szatniowo–sanitarnego boiska sportowego w Przyrowie.
Dodano: 2023-04-28