Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji pomieszczeń szatni i sanitariatów w budynku nr 50 kuchnia – stołówka zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji pomieszczeń szatni i sanitariatów w budynku nr 50 kuchnia – stołówka zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Wykonanie konserwacji pomieszczeń szatni i sanitariatów w budynku nr 50 kuchnia – stołówka zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: 1) Branża budowlana  złomowe rozebranie posadzek wraz z warstwami pod posadzkowymi do poziomu podłoża gruntowego z ewentualnym pogłębieniem niezbędnym do wykonania posadzki z płytek gres wraz z izolacją przeciw wilgociową oraz warstwami pod posadzkowymi o założonych grubościach,  skucie całości tynku ścian zewnętrznych szatni, wc, natrysków oraz dolnych fragmentów ścian wewnętrznych przy posadzce,  określenie stopnia zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ścian,  oczyszczenie i wykucie spoin na głębokość do 2 cm z ewentualnym uzupełnieniem lub wymianą zniszczonych, spękanych, zmurszałych cegieł w powierzchni muru i ścian, ewentualne odgrzybienie i zabiegi anty solne ścian,  ewentualne zabiegi anty solne i odgrzybiające należy przeprowadzić systemowymi środkami dopuszczonymi do stosowania w użytkowanych pomieszczeniach (zaplecze socjalne) zgodnymi z zastosowanym systemem izolacji przeciwwilgociowej pod posadzkowej i ścian zewnętrznych,  oczyszczenie całości powierzchni ścian szczotkami mechanicznymi oraz odkurzenie lub równoważna metoda,  wykonanie podłoża z pospółki/piasku pod posadzkę,  wykonanie podłoża betonowego pod posadzkę,  wykonanie systemowej izolacji p. wilgociowej ściany zewnętrznej od strony pomieszczenia wraz z wykonaniem: okładziny ściennej z płytek (wc, natryski), lamperii z farby olejnej (szatnie), powyżej - tynków wewnętrznych ścian zgodnie z przyjętym systemem, o odpowiednich warstwach, w zależności od uzyskanych wyników zasolenia i zawilgocenia ścian,  wykonanie izolacji p. wilgociowej pod posadzkowej zgodnej z systemem przyjętym dla ścian pomieszczenia uwzględniającej zawilgocenie podłoża gruntowego z wykonaniem fasety na styku izolacji ścian i izolacji pod posadzkowej,  wykonanie izolacji p. wilgociowej pozostałych ścian wewnętrznych do wysokości (co najmniej) górnej krawędzi płytki cokolika,  wykonanie pozostałych warstw pod posadzkowych z ułożeniem posadzki z płytek gres z cokolikiem wysokości 15,0 cm,  malowanie ścian z wykonaną izolacją p. wilgociową farbą zgodną z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni,  wykucie istniejących kratek wentylacyjnych z ścian pomieszczenia, powiększenie otworu i wymiana na kratki lakierowaną/powlekaną o wymiarach 14×21 cm z żaluzją,  zbicie całości płytek ściennych wraz z tynkiem do powierzchni konstrukcji ścianek, przygotowanie powierzchni i wykonanie obłożenia ścian płytkami ściennymi,  w kabinach prysznicowych i w ich rejonie płytki na pełną wysokość ścian z izolacją p. wilgociową,  ługowanie farby olejnej z tynku ścian, przetarcie, poprawa, naprawa i przygotowanie tynku, wykonanie lamperii z farby ftalowej,  przygotowanie pozostałych tynków ścian i sufitów z zeskrobaniem farby, przecieraniem i wygładzaniem powierzchni oraz malowaniem farbą emulsyjną co najmniej dwukrotnie,  wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń części męskiej oraz w pomieszczeniach części męskiej i damskiej z poszerzeniami otworów,  drzwi wejściowe do pomieszczeń części damskiej oraz do korytarza bez poszerzenia otworu i wymiany nadproża z zachowaniem istniejących wymiarów,  drzwi wejściowe z korytarza do pomieszczeń części męskiej i damskiej z nawiewem,  w pomieszczeniach części męskiej: rozbiórka ścianek kabin natryskowych oraz ścianki czołowej kabiny wc, wykonanie ścianek kabiny natryskowej o obniżonej wysokości, wydłużenie kabiny wc poprzez obniżenie części ścianki podłużnej, domurowanie obniżonej ścianki podłużnej oraz wykonanie ścianki poprzecznej,  wykonanie nadproża z kształtowników gorącowalcowanych dla poszerzanego i przesuwanego otworu drzwiowego,  w pomieszczeniach części damskiej: obniżenie ścianek kabiny prysznicowej, wybicie otworu przejścia do części magazynowej (bez montażu drzwi) z wykonaniem nadproża z kształtowników gorącowalcowanych,  przystosowanie części przyległego pomieszczenia magazynowego do potrzeb szatni poprzez zamurowanie przejścia, bez drzwi, do części magazynowej, demontaż kraty drzwi (z odzyskiem), demontaż drzwi, zamurowanie otworu, wykonanie obustronnego tynku na zamurowanych otworach z obustronnym malowaniem farbą emulsyjną, wykonanie posadzki i izolacji jak w pozostałych pomieszczeniach, malowanie ścian i lamperia jak w pozostałych pomieszczeniach szatni, 2) Branża sanitarna a) instalacja wodociągowa w sanitariatach (piwnicy) budynku nr 50  zdemontować instalację wodociągową – zdemontować tylko podejścia, zawory oraz przybory sanitarne,  część instalacji wodociągowej tj. podejścia i niezbędne odcinki wykonać nowe z rur stalowych ocynkowanych (woda zimna) i podwójnie ocynkowanych (woda ciepła i cyrkulacja), zaizolować,  w sanitariacie (damskim i męskim) – umywalni na rozgałęzieniu instalacji wodociągowej od pionu zamontować zawór odcinający. W przedsionku sanitariatu męskiego przed wejściem do pomieszczenia z miską ustępową zamontować zawór ze złączką do węża,  rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych (instalacje w bruzdach zaizolować),  piony wodociągowe obudować płytami gipsowo – kartonowymi,  przybory sanitarne i armaturę zamontować w „ pierwotnych” miejscach,  wykonać próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję instalacji wodociągowej, b) instalacja wewnętrzna kanalizacji w sanitariatach (piwnicy) budynku nr 50  instalacje sanitarną wykonać w całości z rur PCV,  wykonać nowe piony i podejścia do przyborów,  w sanitariacie męskim w miejsce kabiny murowanej narożnej zamontować gotową kabinę prysznicową półokrągłą z drzwiami uchylanymi do wewnątrz i na zewnątrz, zaleca się z matowym szkłem,  w drugim murowanym natrysku zdemontować brodzik i wpust podłogowy a zastosować baterię prysznicową i wpust liniowy,  tak samo w natrysku damskim wykonać baterię prysznicową i wpust liniowy,  zastosować wpusty liniowe przyścienne z termoizolacją,  na pionach zamontować wywiewki kanalizacyjne, które wyprowadzić ponad dach budynku,  na każdym pionie kanalizacyjnym zamontować czyszczaki,  obudować piony wodociągowe i kanalizacji sanitarnej płytami gipsowo-kartonowymi z drzwiczkami na zawory i czyszczaki,  przejścia instalacji przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych,  wykonać przejścia p poż. instalacji w miejscach gdzie wymagają tego przepisy p poż.,  wszystkie przejścia przewodów przez ściany i stropy wykonać w tulejach z tworzyw sztucznych,  w obszarze tulei nie może być wykonane żadne połączenie na przewodzie,  zdjąć grzejniki żeliwne ze ścian i po pomalowaniu ścian zamontować w tym samym miejscu, 3) Branża elektryczna  zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach: • montaż tablicy TB - 1 kpl • wykonanie zasilania tablicy WLZ,  wykonanie instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach,  instalacji oświetleniowej,  instalacji gniazd wtyczkowych,  Tablica TB zasilająca obwody oświetleniowe i gniazd wtyczkowych: • obudowa: podtynkowa z tworzywa sztucznego, • pojemność: 90 modułów (5x18), • wyposażenie łączeniowe: o rozłącznik instalacyjny 4-biegunowy 32A - 1 szt., o wyłącznik instalacyjny różnicowoprądowy RCD 25A, 30 mA, AC - 17 szt. o wyłącznik nadmiarowo-prądowy B16 - 9 szt. o wyłącznik nadmiarowo-prądowy B10 - 8 szt o lampki sygnalizacyjne obecność napięcia LED -12 szt. • tablica umieszczona będzie w pomieszczeniu „korytarz”, • Tablica TB zasilana będzie WLZ z istniejącej rozdzielni TB-0 przewodem kabelkowym YDY żo 5x6 mm2 750 V prowadzonym częściowo w istniejących korytkach oraz w rurze instalacyjnej RL 47 p/t. Łączna długość WLZ ok. 20 mb., w istniejącej rozdzielni TB-O należy zmontować rozłącznik instalacyjny 4P 40A dedykowany dla tego WLZ,  instalację gniazd wtyczkowych i oświetleniową w remontowanych i przebudowanych pomieszczeniach wykonać w technologii p/t przewodami kabelkowymi YDYp żo 3x2,5 mm, 750V zgodnie z uznanymi zasadami wiedzy technicznej,  należy przyjąć zasadę: na jedno pomieszczenie - 1 obwód gniazd wtyczkowych i jeden obwód oświetleniowy, w pomieszczeniach należy stosować osprzęt w wykonaniu co najmniej iP 44 oraz wyłącznie gniazda wtyczkowe z pokrywą - dotyczy pomieszczeń wc, natryski (pomieszczenia „wilgotne” i „bardzo wilgotne”), należy unikać instalowania osprzętu w strefie 1 i 2. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/14/2019, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach