Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 – roboty dekarsko-blacharskie z podziałem na 5 części – zamówienie uzupełniające

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 413 00 33
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 413 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bm.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 – roboty dekarsko-blacharskie z podziałem na 5 części – zamówienie uzupełniające
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 – roboty dekarsko-blacharskie z podziałem na 5 części – zamówienie uzupełniające”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, na podstawie zleceń Zamawiającego, robót dekarsko- blacharskich w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz utrzymania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w stanie technicznym niepogorszonym. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) jn.: a) konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b) naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c) naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku. 4. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na 5 części, wg obszarów administrowanych przez poszczególne terenowe oddziały Zamawiającego - Punkty Obsługi Mieszkańców zwane dalej POM: a) Część I – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1, ul. Powstańców Warszawskich 30, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ – Przedmiar robót; b) Część II – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2, ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom – opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ – Przedmiar robót; c) Część III – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3, ul. Baczyńskiego 1, 41-905 Bytom – opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ – Przedmiar robót; d) Część IV – wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4, ul. Alojzjanów 4, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ – Przedmiar robót; e) Część V - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych – roboty dekarsko – blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6, ul. Piekarska 77, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ – Przedmiar robót. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia, przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia, to faktyczne rozpoczęcie robót. 8. Warunki i wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik Nr 1.6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. B. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zatrudniał na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących czynności związane z robotami dekarsko-blacharskimi, murarskimi, tynkarskimi, ciesielskimi. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a powyżej (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1. czynności. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -------------------------------------
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -------------------------------------
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – Załącznik nr 3a; b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ – pkt 1 Załącznika nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; c) kosztorysy ofertowe wydrukowane w wersji uproszczonej oraz wydruki zestawień materiałów, sprzętu i robocizny – patrz pkt XII.7. SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: d) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt 2 Załącznika Nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; e) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; g) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3d do SIWZ. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach