Gmina Wojsławice ogłasza przetarg
- Adres: 22120 Wojsławice, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 669 102 , fax. 825 669 102
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojsławice
ul. Rynek 30
22120 Wojsławice, woj. lubelskie
tel. 825 669 102, fax. 825 669 102
REGON: 11019798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-GRAFICZNEJ oraz PROJEKTU WYKONAWCZEGO ARANŻACJI WNĘTRZA SYNAGOGI WRAZ Z PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM, OPRACOWANIE MERYTORYCZNE WYSTAWY STAŁEJ I SCENARIUSZA KONTENTU MULTIMEDIALNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Wykonanie koncepcji architektoniczno-graficznej a po zaakceptowaniu jej przez Zleceniodawcę opracowanie projektu wykonawczego aranżacji wnętrza Synagogi wraz z programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanie merytoryczne wystawy stałej i scenariusza kontentu multimedialnego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również nadzór autorski w trakcie realizacji aranżacji przez innego wykonawcę. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje następujące opracowania: 1) Projekt funkcjonalno- użytkowy przestrzeni wnętrz synagogi, zawierający opis funkcji pomieszczeń oraz ich graficzny podział. 2). Scenariusz merytoryczny wystawy wraz opracowaniem tekstów oraz pozyskaniem ilustracji na wystawę przekazany w formie zestawienia w tabeli. 3). Projekt architektoniczny wnętrz wystawy wraz z specyfikacją techniczną w formie tabelarycznych zestawień. 4). Specyfikacja materiałowa wnętrz ekspozycji, części edukacyjnej i wszystkich przestrzeni o charakterze użytkowym. 5). Projekt wykonawczy: architektoniczny, konstrukcyjny (jeśli będzie wymagany), elektryczny, oświetlenia. 6). Opracowanie graficzne wystawy – ilustracji oraz tekstów na wystawę i przygotowanie plików do produkcji 7). Scenariusz do kontentu multimedialnego (dźwięk i video) w formie tabelarycznych zestawień oraz graficznych story-boardów. 8). Powyższe elementy oprócz opisów, zestawień, przekrojów, rzutów architektonicznych, rozwinięć ścian, detali, powinny zawierać wizualizacje projektowanych przestrzeni. 1.3. Dokumentację należy przygotować w polskiej wersji językowej w następującej formie: a) wersja papierowa: - koncepcja wystawy – po 2 egz. - projekty wykonawcze – 4 egzemplarze, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac – 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski i przedmiar– 2 egzemplarze, b) wersja elektroniczna (edytowalnej i nieedytowalnej) na nośniku danych w 1 egzemplarzu: - dokumentacja projektowa w formie nieedytowalnej – pliki PDF, - wersja edytowalna wszystkich opracowań – pliki DWG, DOC/DOCX (i/lub inne po uzgodnieniu z Zamawiającym), - wersja edytowalna modelu 3D wystawy – pliki DWG, 3DS (i/lub inne po uzgodnieniu z Zamawiającym), - wizualizacje w formacie JPG, w tym przynajmniej 4 widoki perspektywiczne, wybrane przez Zamawiającego, jako pliki w formacie TIFF, w rozdzielczości 300 dpi i rozmiarze 2480 × 3500 px. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi wewnętrznej w m. Skokówka (nr geod. 60/6) posesje 54a, 56, 56A.
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów na terenie Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa, rozbudowa drogi powiatowej nr 3530L na odcinku Korhynie - Ruda Żurawiecka”
Dodano: 2024-03-15 - Budowa drogi wewnętrznej nr geodezyjny 440/17w m. Zawada.
Dodano: 2024-03-11 - Budowa drogi wewnętrznej (dz. nr 335 obręb Żdanów) w miejscowości Żdanów
Dodano: 2024-02-28 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2810L Krzemień - Chrzanów – Goraj w miejscowości Chrzanów
Dodano: 2024-02-26 - Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków
Dodano: 2024-02-22 - Opracowanie projektu budowlanego budowy parku wodnego w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów po wyrobiskach żwirowni z przeznaczeniem na obszar turystyczny w Międzyrzecu Podlaskim – II
Dodano: 2024-01-17 - Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łuków
Dodano: 2024-01-10 - Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N). Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).
Dodano: 2023-10-24