Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowych usług pralniczych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 087 830 , fax. 774 333 038
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 087 830, fax. 774 333 038
    REGON: 31344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowych usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Szpitala w Nysie i Szpitala w Paczkowie w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, operacyjnej, niemowlęcej i dziecięcej, odzieży ochronnej i roboczej, kołder, koców, poduszek, materacy, firan, ściereczek, obrusów, ręczników. Przewidywana wielkość roczna usługi pralniczej wynosi: - dla Szpitala w Nysie - 110.000kg - dla Szpitala w Paczkowie - 11.000kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Wykaz wykonanych i wykonywanych w szpitalach głównych kompleksowych usług pralniczych /realizowanych w pralni, w której będą wykonywane usługi pralnicze dla Zamawiającego/, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody /min. 3, każdy z innego szpitala/, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /Załącznik nr 5 do SIWZ/. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu (środki transportu muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej) dostępnych wykonawcy usług w pralni, w której wykonywane będą usługi dla Zamawiającego, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami /załącznik nr 6 do SIWZ/. 3) Aktualne badania mikrobiologiczne celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania, minimum 2 badania z roku 2017 /wykonane w pralni, w której będą wykonywane usługi dla zamawiającego/ dla asortymentu: - pościel - bielizna noworodkowa - bielizna operacyjna - wózki transportowe - regały 4) Aktualne badania mikrobiologiczne /minimum – 2 badania z roku 2017 wykonane w pralni w której będą wykonywane usługi dla Zamawiającego/ skuteczności działania komór dezynfekcyjnych dla materacy, kołder, koców, poduszek itp. lub w przypadku stosowania innej technologii zapewniającej dezynfekcję wymienionego asortymentu: - opis cyku dezynfekcji materacy, kołder, koców, poduszek itp., - wykaz środków używanych do cyklu dezynfekcji wraz z ich kartami charakterystyki 5) Aktualną opinię sanitarną dotyczącą środków transportu wydaną przez uprawomocnioną placówkę kontroli sanitarno – epidemiologicznej z roku 2017 6) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 7) W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Polski badania powinny być przeprowadzone przez uprawniony do tego podmiot, stosownie do kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Uwaga! W celu potwierdzenia prawdziwości złożonych informacji określonych w ust. V pkt. 8 ppkt.. 2) Zamawiający może dokonać wizji lokalnej u Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach