Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji deszczowej na parkingu Inspektoratu ZUS w Jaworznie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15 , fax. 322 662 084
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2695012 do 15, fax. 322 662 084
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji deszczowej na parkingu Inspektoratu ZUS w Jaworznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Inspektoratu ZUS w Jaworznie z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 274 wszystkich prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wzorem Umowy, a w szczególności: 1) zapewnienie opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót; 2) budowa instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej dla odwodnienia budynku i parkingów na działkach ZUS; 3) budowa urządzeń odwadniających parkingi – odwodnienia liniowego, korytek przykrawężnikowych oraz wpustów ulicznych; 4) budowa podziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności całkowitej 159m3 ; 5) budowa studni z regulatorem przepływu ograniczającym zrzut wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Grunwaldzkiej; 6) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej w pasie drogowym ul. Grunwaldzkiej metodą bezwykopową - przewiertu sterowanego; 7) odtworzenie nawierzchni parkingów po robotach ziemnych wraz z utworzeniem miejsc postojowych w obrębie działek ZUS; 8) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej krzyżującej się z projektowaną kanalizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 ustawy Pzp. 3. Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert. 4. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia dyspozycji przelewu w banku Wykonawcy. Zaleca się więc dokonanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem, niezbędnym do uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp 6. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane poniżej odnoszące się do innych podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach