Przetargi.pl
Wykonanie izolacji ścian fundamentów oraz naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych od strony dziedzińca budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu przy ulicy Św. Jana 1/3

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566218281, fax. +48566218455
    REGON: 871121290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwkp.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji ścian fundamentów oraz naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych od strony dziedzińca budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu przy ulicy Św. Jana 1/3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie izolacji ścian fundamentów oraz naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych od strony dziedzińca budynku Medyczno - Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu, na podstawie „Programu funkcjonalno-użytkowego dla wykonania izolacji ścian fundamentów, naprawy tynków wewnętrznych i zewnętrznych od strony dziedzińca budynku M-SCKZiU, ul. Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń”, opracowanego przez Jarosława Malejkę w marcu 2018 r. (Załącznik nr 4 do SIWZ); 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań, koniecznych do prawidłowej realizacji prac budowlanych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych; 3) zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób niepowołanych; 4) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 5) wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych wraz z uiszczeniem opłaty; 6) uporządkowanie i wyrównanie terenu, uporządkowanie budynku po wykonaniu robót; 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej remontu. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z Projektem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, ze Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ, z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz dalszą częścią SIWZ. 2. Zamawiający zaleca dokonanie, przed złożeniem oferty, wizji lokalnej budynku i terenu placu budowy. Podczas planowania prac remontowych należy uwzględnić nieprzerwaną pracę Centrum. Harmonogram prac należy ustalać z Dyrektorem Medyczno-Społeczny Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, okres gwarancji oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 4. dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach