Przetargi.pl
Wykonanie inwestycji pn. Budowa ul. Danuty

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwestycji pn. Budowa ul. Danuty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienie jest wykonanie inwestycji pn. Budowa ul. Danuty. 2 Zakres prac obejmuje wykonanie inwestycji polegającej na budowie środkowego odcinka ul. Danuty o łącznej długości ok. 116,00 m, począwszy od km 0+ 129,50 łącznie z projektowanym zjazdem na drogę boczną do ul. Lecha, do km 0 + 245,25 łącznie z drugim projektowym zjazdem na drogę boczną na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-wykonawczej będącej w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności : 1) Wykonanie drobnych robót rozbiórkowych w robotach przygotowawczych: min. rozbiórka nawierzchni jezdni ul. Lecha w zakresie koniecznym do budowy odwodnienia i powiązania z projektowaną jezdnią ul. Danuty oraz odcinek drogi o nawierzchni z tłucznia kamiennego, 2) Dokonanie wycinki drzew z usunięciem i wywozem skarp 3) Zdjęcie warstwy humusu w miejscu planowanej trasy jezdni oraz pod projektowanymi chodnikami, 4) Wykonanie koryta lub nasypów zgodnie z projektowanymi rzędnymi, 5) Budowy nowej nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych (nawierzchnia utwardzona), 6) Budowy chodnika o szerokości 2 m, 7) Budowy zjazdów na drogi boczne, 8) Budowy elementów odwodnienia ulicy w postaci ścieków przykrawężnikowych, 9) Odtworzenie terenów zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą, 10) Połączenia budowanej ulicy Danuty z utwardzoną nawierzchnią ulicy Lecha, 11) Budowy wpustów ulicznych wraz z przykanalikami i studniami żelbetowymi połączeniowymi z włazem żeliwnym do istniejącego kolektora DN 800, 12) Wykonanie ławy z betonu pod krawężniki i obrzeża chodnikowe betonowe oraz ich montaż, 13) Zagęszczenie mechaniczne gruntu pod budowę jezdni, zjazdów, chodnika, 14) Ułożenie jezdni, zjazdów oraz chodnika na podbudowie zgodnie z projektem, 15) Dokonanie regulacji pionowych studzienek, zasuw, włazów, 16) Dostosowanie wysokościowe istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej śr. 1200, wraz z wymianą pokrywy i włazu żeliwnego - montaż nowych pokryw i włazów - szt. 5 17) Dostosowanie wysokościowe istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej śr. 1800, wraz z wymianą pokrywy i włazu żeliwnego - montaż nowych pokryw i włazów - szt. 2 18) Wywiezienie płyt żelbetowych z demontażu - szt. 7 19) Ukształtowanie skarpy pobocza wykonywanego odcinka ul. Danuty z dwóch stron, na szerokości ok. 2 m od jezdni i chodnika z humusowaniem i obsianiem trawą, 20) Wywózkę ziemi i gruzu poza teren budowy, 21) Tyczenie geodezyjne, obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna wykonanych prac, 22) Zabezpieczenie sąsiednich obiektów w tym drzew, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 23) Zakup i montaż znaków drogowych z folią odblaskową na słupach stalowych - szt. 2, wykonanie oznakowań poziomych, 24) Zgłaszanie inspektorowi nadzoru robót do odbioru, w tym również prac ulegających zakryciu, 25) Ubezpieczenie budowy na warunkach określonych we wzorze umowy, 26) Organizację i funkcjonowanie zaplecza budowy, 27) Dozór mienia na budowie, 28) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 3 Wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach