Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 9045850700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz położonych w Bydgoszczy przy ulicy: Toruńska 22, Jagiellońska 48, 20 Stycznia 1920r. Nr 29 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 3. Informacje dodatkowe: oświadczenia dotyczące „innych podmiotów", na których zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2020-10-07 - sprawa 120/PM/2020 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2020-08-17 - INWENTARYZACJA BUDYNKÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W CHEŁMNIE, GRUBNIE I BRODNICY - SPRAWA NR 38/2020
Dodano: 2020-07-23 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz.
Dodano: 2020-05-12 - Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych przy ulicach: Sobieskiego 32-42, Okólnej 37, Sienkiewicza 31, Podgórskiej 4, Piastowskiej 2-8, Sienkiewicza 37, Gen. Prądzyńskiego 1, Gen. Wł. Sikorskiego 21 w Toruniu oraz przy ulicy Okrężnej 25a we Włocławku
Dodano: 2020-03-27 - Sprawa 101/PM/2019 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2019-08-08 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2019-04-18 - INWENTARYZACJA SCHEMATYCZNA BUDYNKÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH (UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY, UL. GEN. BEMA 16 I UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 89/2018
Dodano: 2018-09-07 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2018-07-31 - sprawa 37/PM/2018 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz.
Dodano: 2018-04-23