Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
REGON: 59064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości w roku 2018”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Opis przedmiotu zamówienia na część I stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia na część II stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część I - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w roku 2018. Część I składa się z 7 zadań w zakresie: - inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i pozostałymi oraz lokalami użytkowymi wraz z pomieszczeniami przynależnymi - wycena lokali użytkowych z działką ( z nakładami lub bez nakładów) - wycena nieruchomości zabudowanej garażem – grunt+ obiekt ( z nakładami) - wycena nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i innymi - wycena działek gruntu do zbycia i służebności - wycena nieruchomości do opłat za użytkowanie wieczyste, aktualizacja opłat - aktualizacja uproszczonych inwentaryzacji istniejących obiektów budowlanych oraz lokali użytkowych. Część II - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Polityki Mieszkaniowej w roku 2018”. Część II składa się z 3 zadań w zakresie: - inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i pozostałymi oraz lokalami użytkowymi. - wycena lokali mieszkaniowych wraz z gruntem (z nakładami lub bez nakładów) - wycena działek gruntu do zbycia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla części I i II - Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy na część I i część II stanowiący załącznik nr 1 do oferty 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do oferty - (o ile dotyczy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 4) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązane podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - zał. Nr 7 do oferty. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 8 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz Skarbu Państwa
Dodano: 2023-06-26 - „Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na dwie części.”
Dodano: 2021-02-22 - "Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami"
Dodano: 2021-01-20 - „Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na dwie części.”
Dodano: 2020-12-30 - "Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami"
Dodano: 2020-12-18 - „Ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa w związku z realizacją inwestycji drogowych”
Dodano: 2020-09-01 - Wykonywanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Szemud
Dodano: 2020-03-17 - „Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia, z podziałem na dwie części: Część 1: „Wycena działek do ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej”, Część 2: „Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, działek, lokali mieszkalnych i użytkowych, służebności z wyłączeniem szacowania nieruchomości przeznaczonych do obrotu w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego, o którym mowa w ustawie z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1445 ze zm.).”.
Dodano: 2020-03-13 - Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska
Dodano: 2020-03-10 - Wykonywanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Szemud
Dodano: 2020-02-21