Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości w roku 2018

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości w roku 2018”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Opis przedmiotu zamówienia na część I stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia na część II stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część I - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w roku 2018. Część I składa się z 7 zadań w zakresie: - inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i pozostałymi oraz lokalami użytkowymi wraz z pomieszczeniami przynależnymi - wycena lokali użytkowych z działką ( z nakładami lub bez nakładów) - wycena nieruchomości zabudowanej garażem – grunt+ obiekt ( z nakładami) - wycena nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i innymi - wycena działek gruntu do zbycia i służebności - wycena nieruchomości do opłat za użytkowanie wieczyste, aktualizacja opłat - aktualizacja uproszczonych inwentaryzacji istniejących obiektów budowlanych oraz lokali użytkowych. Część II - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Polityki Mieszkaniowej w roku 2018”. Część II składa się z 3 zadań w zakresie: - inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych obiektami magazynowymi, produkcyjnymi i pozostałymi oraz lokalami użytkowymi. - wycena lokali mieszkaniowych wraz z gruntem (z nakładami lub bez nakładów) - wycena działek gruntu do zbycia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla części I i II - Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy na część I i część II stanowiący załącznik nr 1 do oferty 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do oferty - (o ile dotyczy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 4) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązane podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - zał. Nr 7 do oferty. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 8 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach