Przetargi.pl
"Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami (część 1) oraz Wydziału Polityki Mieszkaniowej (część 2) w 2019 roku"

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: BIP.UM.SLUPSK.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami (część 1) oraz Wydziału Polityki Mieszkaniowej (część 2) w 2019 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami (część 1) oraz Wydziału Polityki Mieszkaniowej (część 2) w 2019 roku". Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu w 2019 roku; Część 2 - Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Polityki Mieszkaniowej w 2019 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach