Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji 3 budynków handlowo - usługowych oraz pozostałych obiektów położonych w Lublinie przy ul. Świętoduskiej 20

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji 3 budynków handlowo - usługowych oraz pozostałych obiektów położonych w Lublinie przy ul. Świętoduskiej 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji 3 budynków handlowo - usługowych oraz pozostałych obiektów położonych w Lublinie przy ul. Świętoduskiej 20. 2.Zakres zamówienia z uwzględnieniem standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie inwentaryzacji 3 budynków, w tym: 1) budynku handlowo – usługowego o powierzchni zabudowy 275 m² (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), który posiada 1 kondygnację nadziemną i 1 kondygnację podziemną, 2) budynku handlowo – usługowego o powierzchni zabudowy 263 m² (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), który posiada 1 kondygnację nadziemną i 1 kondygnację podziemną, 3) budynku handlowo – usługowego o powierzchni zabudowy 130 m² (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), który posiada 1 kondygnację nadziemną i 1 kondygnację podziemną oraz pozostałych obiektów, w tym np. wiaty śmietnikowej i komórek, znajdujących się na nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 63/1 (obr. 36, ark. 2) o powierzchni 0,1732 ha (zgodnie z informacją z rejestru gruntów), stanowiącej własność Gminy Lublin, położonej w Lublinie przy ul. Świętoduskiej 20, ul. Wodopojnej 3, 5, 9, {ul. Wodopojnej 1}, {ul. Wodopojnej 7}, dla której Sąd Rejonowy Lublin – Zachód w Lublinie, X Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr LU1I/00131327/3. 2.2. Dokumentacja przedmiotu zamówienie, określonego w pkt. 2.1.,powinna zawierać: 1) opis każdego z budynków 2) zestawienie powierzchni całkowitej oraz zabudowy każdego z budynków, 3) zwymiarowane rysunki rzutów kondygnacji każdego z budynków, z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, 4) powierzchnię użytkową budynków, w tym powierzchnię poszczególnych lokali w danym budynku wraz ze wskazaniem ich użytkowników oraz powierzchnię części wspólnych budynków, 5) udział ułamkowy w częściach wspólnych i w nieruchomości gruntowej przynależny do poszczególnych lokali, 6) dokumentację fotograficzną każdego z budynków (położenie, dostęp do drogi publicznej). 2.3. Dokumentacja, o której mowa w pkt. 2.2, powinna być sporządzona w wersji papierowej w 2 jednobrzmiących egzemplarzach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Dokument, o którym mowa w ppkt 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 7 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach