Przetargi.pl
Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2017

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. „Poznań przyciąga” 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. aktualizację treści strony internetowej dedykowanej potencjalnym studentom zainteresowanym podjęciem nauki w Poznaniu: www.poznanprzyciaga.pl, zwanej dalej "stroną internetową" 2. zmianę elementów graficznych strony internetowej, rozumianą jako np. modyfikację kolorystyki, sposobu ekspozycji zdjęć i/lub czcionki, przy zachowaniu obecnych funkcjonalności i szkieletu strony internetowej, 3.bieżącą obsługę skrzynki mailowej strony internetowej, 4. monitorowanie strony internetowej wg standardowych mierników (statystyk) 4. opracowanie media planu rozumianego jako szczegółowy plan wykorzystania mediów w kampanii reklamowej 5. opracowanie propozycji layoutów reklamowych i tekstowych do kampanii oraz ich produkcja. Layout musi być spójny z graficzną koncepcją strony internetowej. Minimalna liczba formatów: 20, 6. zakup powierzchni reklamowej w zaproponowanych w media planie kanałach promocji, 7. monitorowanie internetowej kampanii reklamowej wg standardowych mierników (statystyki): liczba wyświetleń i liczba użytkowników unikalnych, 8. moderowanie internetowej kampanii reklamowej na bieżąco, weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, założeń na podstawie statystyk strony (tzw. optymalizacja), 9. opracowanie raportu efektywności Internetowej kampanii reklamowej w oparciu o wartości mierników, o których mowa w pkt 5) i 9) i przekazanie go Zamawiającemu w formie papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej (plik Word), 10. zapewnienie wyświetlenia strony internetowej, w trakcie realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowanie, minimum 25 tys. razy przez minimum 20 tys. unikalnych użytkowników, 11. zapewnienie wyświetlenia reklam, w trakcie realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowanie, minimum 7 mln razy, docierając z przekazem do minimum 3 mln unikalnych użytkowników. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć Koncepcję internetowej kampanii reklamowej Miasta Poznania pn. "Poznań przyciąga"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie 2 (dwie) usługi prowadzenia internetowej kampanii reklamowej obejmującej co najmniej stworzenie strony internetowej i jej promocję, o wartości co najmniej 50 000,00zł. brutto każda z tych usług

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach