Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580200 , fax. 017 8580205
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580200, fax. 017 8580205
    REGON: 00513930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pozycje z Przedmiaru robót: -branża sanitarna poz. 1-280, branża elektryczna poz. 1-47. Uwaga. Zamawiający informuje, że: - roboty z zakresu branży sanitarnej wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi na poziomie I-go piętra, nie są objęte niniejszym zamówieniem. Roboty te są przedmiotem odrębnego zamówienia, którego zakończenie planowane jest w terminie do dnia 11 grudnia 2015 r. - roboty z zakresu branży sanitarnej - poz. 281 Przedmiaru robót, będą przedmiotem odrębnego postępowania, przeprowadzanego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Ze względów technicznych i wykonawczych związanych z niniejszym zamówieniem, roboty z zakresu I-go piętra - mimo iż są przedmiotem odrębnego zamówienia - zostały wykazane z załączonej Dokumentacji projektowej. Roboty te, jako nie ujęte niniejszym zamówieniem, nie są uwzględnione w załączonych Przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę i montaż wszystkich urządzeń instalacji, akcesoriów związanych z wykonaniem systemu wentylacji objętych projektem. b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych, w tym elektrycznych związanych z zamontowaniem, podłączeniem i uruchomieniem systemu wentylacji, c) Uruchomienie systemu, jego regulacja oraz wykonanie prób, pomiarów i sprawdzeń. d) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. e) Wykonanie szkolenia obsługi. f) Konserwacje i przeglądy (serwisowanie) instalacji w całym okresie obwiązywania gwarancji (min. 5 lat). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SIWZ, na którą składają się: a) Projekt wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 28, branża sanitarna, opracowany we wrześniu 2015 r. b) Projekt wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 28, branża elektryczna, opracowany we wrześniu 2015 r. c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna, e) Przedmiar robót, branża sanitarna, f) Przedmiar robót, branża elektryczna, g) Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Załączony do SIWZ przedmiar robót może być stosowany przez Wykonawcę jedynie pomocniczo; nadrzędną rolę nad przedmiarem odgrywa dokumentacja projektowa wraz z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ. Dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: 1) Umowa, 2) Projekt budowlano-wykonawczy, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 4) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 5) Przedmiary, 6) Oferta Wykonawcy. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. b) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany Przedmiot Umowy na okres nie krótszy niż 5 lat licząc od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego. Okres rękojmi wynosi 5 lat. c) Tam, gdzie w dokumentacji, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub Przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, polegających na użyciu innych materiałów i urządzeń niż opisane w Dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od Parametrów technicznych projektowanych układów wentylacji mechanicznej, wskazanych w Dokumentacji projektowej. Wykonawca winien wykazać spełnienie wymogów Zamawiającego w odniesieniu do oferowanego rozwiązania, w Załączniku Nr 6 do SIWZ pt. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych. Brak wstawienia materiałów równoważnych w Załączniku Nr 6 uznany zostanie za niestosowanie materiału równoważnego. d) Zamawiający wymaga, by użyte materiały i urządzenia były w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadały odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniały pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem oraz karty techniczne urządzeń. W swojej ofercie Wykonawca musi uwzględnić okoliczności: a) Roboty wykonywane będą po godzinach pracy Sądu, jednak nie później niż do godz. 22.00 i w dni wolne od pracy Sądu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dni i godziny pracy Sądu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30). b) Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, w zależności od charakteru prac, może wyrazić zgodę na ich wykonywanie, w godzinach pracy Sądu. c) Wykonawca swoim działaniem, nie może ograniczać pracy Sądu (np. powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń, itp.). d) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca Sądu mogła odbywać się bez zakłóceń. e) Budynek Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Rzeszowa pod nr 434. Budynek należy do grupy zabytków socrealizmu i podlega ochronie na podstawie wojewódzkiej gminnej ewidencji zabytków architektury i budownictwa dla miasta Rzeszowa. Zamawiający informuje, że: a) W budynku sądu, równolegle z robotami objętymi niniejszym zamówieniem realizowane są roboty związane z kompleksowym remontem pomieszczeń sądu (roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na kondygnacjach: niskiego i wysokiego parteru oraz I-go piętra) oraz roboty przy modernizacji sieci teleinformatycznej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie współpraca z Wykonawcami tych robót w zakresie ich wzajemnej koordynacji w celu uniknięcia nieuzasadnionych przerw i wydłużeń w realizacji robót. b) Budynek Sądu Apelacyjnego zlokalizowany jest w centrum miasta, w strefie gdzie obowiązuje zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony. c) Zapewnia bezpłatny dostęp do poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do celów zrealizowania przedmiotu zamówienia d) dysponuje pomieszczeniami w kondygnacji piwnic, które może nieodpłatnie użyczyć Wykonawcy na cele zaplecza socjalnego. e) zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Oględzin można dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 900- 1400-tej, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu terminu oględzin. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego - Panem Tadeuszem Bochyńskim, tel. 17 858-02-17. f) Zamawiający nie wyraża zgody na spawanie elementów na poddaszu budynku. Ewentualne spawanie elementów będzie mogło się odbyć na terenie Sądu Apelacyjnego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i miejsca wykonywania spawania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 78 1130 1017 0021 1000 8190 0004 z dopiskiem WADIUM - przetarg nieograniczony Nr F-271-61/15. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach