Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15530 Białystok, ul. Baranowicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0 85 743 34 65 , fax. 0 85 743 35 75
- Data zamieszczenia: 2017-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku
ul. Baranowicka 203
15530 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0 85 743 34 65, fax. 0 85 743 35 75
REGON: 29285300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV w tutejszym Domu. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku B, pływalni i rehabilitacji Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku, ul. Baranowicka 203 Szczegółowe wykonanie instalacji w tym parametry urządzeń które muszą być zainstalowane określa projekt wykonawczy. Wykonawca nie może zainstalować urządzeń o gorszych parametrach niż to określono w dokumentacji. Zainstalowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. Wykonanie okablowania – sygnałowego do kamer, zasilające do kamer, rejestratora i monitora. Prace instalatorskie - układanie okablowania i montaż urządzeń systemu (CCTV) należy wykonać zgodnie z dokumentacją i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W cenę oferty musi być wliczone przeszkolenie personelu który będzie obsługiwał system. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zainstalowanego sprzętu. Usuwanie awarii w czasie do 4 godzin w tym zapewnienie na czas naprawy zastępczego sprzętu w miejsce uszkodzonego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50931200-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500 zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przed terminem składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: 28 1240 2890 1111 0010 3573 5392. Należy zaznaczyć: Wadium przetargowe. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które przed upływem terminu składania ofert wpłynęło na konto bankowe Zamawiającego. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Wadium może być wniesione również w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Fakt wniesienia wadium w tej formie należy potwierdzić dokumentami dołączonymi do oferty przetargowej. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek Wykonawcy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na wniosek tego Wykonawcy zaliczane jest wraz z odsetkami przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W ofercie należy podać numer konta na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną