Przetargi.pl
„WYKONANIE INSTALACJI ŚWIATŁOWODOWEJ I KONTROLI DOSTĘPU W KOMPLEKSIE BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKONANIE INSTALACJI ŚWIATŁOWODOWEJ I KONTROLI DOSTĘPU W KOMPLEKSIE BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie instalacji światłowodowej i kontroli dostępu w kompleksie budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie”. Realizacja zadania polega na wykonaniu jednomodowej instalacji światłowodowej na potrzeby stworzenia sieci szkieletowej LAN (magistrali) łączącej pośrednie punkty dystrybucyjne zlokalizowane w budynkach przy ul. Spokojna 9, 9A i 9B z głównym punktem dystrybucyjnym znajdującym się w pomieszczeniu serwerowni. Dodatkowo w ramach zamówienia zostanie wykonana elektroniczna kontrola dostępu do dwóch pomieszczeń oraz doprowadzony przewód miedziany na potrzeby magistrali RS485 do 6 punktów dystrybucyjnych w celu umożliwienia rozbudowy systemu kontroli dostępu w odrębnym zadaniu. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:  montaż nowo zaprojektowanych tras kablowych (kanałów) oraz koryt siatkowych,  ułożenie kabla światłowodowego jednomodowego SM12J 9/125 LSZH OS2 w istniejących oraz wybudowanych w ramach niniejszego zadania trasach kablowych,  montaż zapasów kabla światłowodowego w projektowanych skrzyniach zapasu kabla,  montaż przełącznic światłowodowych z niezbędnym osprzętem (adaptery SC-Simplex, pigtaile z wtykami SC, kasety spawów itp.),  wykonanie spawów włókien światłowodowych spawarką centrującą włókna w procesie spawania do rdzenia, do ogólnej ilości spawów wynikających z dokumentacji projektowej (po odjęciu spawów w punkcie PDA) należy doliczyć 24 spawy włókien istniejących u Zamawiającego konieczne do wykonania w związku ze zmianą lokalizacji istniejących dwóch przełącznic,  montaż systemu kontroli dostępu KD w dwóch pomieszczeniach oraz doprowadzenie magistrali RS485 do pozostałych pośrednich punktów dystrybucyjnych (GPD, PD1, PD2, PD3 i PD4),  wykonanie pomiarów reflektometrycznych, tłumienności metodą transmisyjną, reflektancji złącz końcowych sprzętem pomiarowym posiadającym aktualną kalibrację i legalizację, pomiary zostaną wykonane dla wszystkich włókien światłowodowych - na raporcie (sporządzonym oddzielnie dla każdego pomiaru) mają być widoczne: wynik pomiaru, identyfikacja łącza, wskazanie normy, konfiguracja pomiarowa oraz informacja opisująca wielkość marginesu pracy (inaczej zapasu, tj. różnicy pomiędzy wymaganiem normy a pomiarem, zazwyczaj wyrażana w jednostkach odpowiednich dla każdej mierzonej wielkości), raport pomiarowy ma jednoznacznie informować o poprawności pomiaru (dobry/zły, pass/fail); do wykonania pomiarów reflektomerycznych należy użyć włókna rozbiegowego (tzw. rozbiegówki),  wykonanie dokumentacji powykonawczej. CPV: : 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego kod CPV: 45314310-7 - Układanie kabli kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.2 Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 3.3 Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały, produkty i urządzenia opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, produkty i urządzenia do wykonania robót budowlanych, prac i dostaw spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 3.4 Zamawiający zwraca uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizje lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Januszem Grudniem, tel. 81 528-66-25 adres e-mail: j.grudzien@powiat.lublin.pl Uwaga: Ww. dokumentacja projektowa (projekt wielobranżowy, STWiOR oraz przedmiar robót) stanowi część szerszego wielobranżowego projektu dotyczącego realizacji zadania pn. „Remont pomieszczeń oraz remont placu przed kompleksem budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9, 9a i 9b”. Wykonanie niektórych jego elementów jest uzależnione od robót z innych branż, które zostaną zrealizowane w różnych terminach, dlatego też niniejsze zadanie obejmuje nieco węższy zakres robót niż przewiduje projekt. Wykonawca przy sporządzaniu oferty powinien uwzględnić następujące zmiany w dokumentacji projektowej: - do punktu dystrybucyjnego PDA (sala konferencyjna) zostanie doprowadzony kabel światłowodowy z wymaganym zapasem bez usługi spawania włókien. W ofercie nie należy ujmować osprzętu światłowodowego przewidzianego w projekcie w tym punkcie dystrybucyjnym (tj. przełącznica światłowodowa 12xSC, 19”, 1U, typ FOP-1U-12SCS-S, adapterów SC Simple typ SC-Simlex, pigtali z wtykiem SC jednomodowy OS2, 9/125, l=2m, kasety spawów, osłon spawów, stelażu zapasu kabla oraz organizatora kabli). Wykonawca powinien ograniczyć się jedynie do doprowadzenia kabla światłowodowego do tego punktu, bez elementów wymienionych powyżej, ponieważ ten punkt dystrybucyjny będzie uruchomiony w późniejszym terminie przy wykonywania innego zadania nie objętego niniejszym postępowaniem. W projekcie budowlanym na parterze głównego budynku (sala konferencyjna) w pomieszczeniu, w którym przewidziano lokalizację punktu dystrybucyjnego PDA prowadzenie kabla światłowodowego zostało przewidziane w korycie kablowym CF 54/200 (siatkowym), ponieważ w tym pomieszczeniu projektowany jest sufit podwieszany w ramach zadania modernizacji tego pomieszczenia. Z powodu przesunięcia terminu realizacji remontu tej sali, ze względów estetycznych należy zamienić koryta kablowe siatkowe na kanały instalacyjne z PCW na odcinku przebiegającym przez salę konferencyjną od przebicia w suficie do punktu PDA (patrz plan instalacji światłowodowej i KD – parter). Zamianę koryt na kanały należy uwzględnić przy szacowaniu oferty przetargowej. - Wykonawca dostarczy do punktu dystrybucyjnego GPD wiszącą szafę RACK 19” o wysokości 22U i głębokości min. 600 mm. Wymagania dodatkowe: drzwi boczne zdejmowane z zamkami, otwory wentylacyjne oraz dodatkowy otwór do zamontowania wentylatora, 4 szyny RACK do montażu urządzeń (dwie z przodu, dwie z tyłu), możliwość wprowadzenia okablowania poprzez zamykany górny i dolny przepust kablowy, nośność statyczna do 60 kg. W dostarczonej szafie RACK zostanie zamontowany osprzęt światłowodowy przewidziany w projekcie budowlanym w punkcie GPD. W tym punkcie zostaną wykonane przez Wykonawcę dodatkowe spawy 24 włókien istniejących u Zamawiającego a nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej. - Projekt budowlany zakłada zastosowanie złącz SC UPC, które należy zastąpić złączami SC APC (zarówno złącza pigtail jak i moduły – kolor zielony). - Kontrolą dostępu (KD) zostaną objęte tylko dwa pomieszczenia GPDS oraz PD5 z pięciu zakładanych w projekcie budowlanym, z zastrzeżeniem, że do pozostałych punktów dystrybucyjnych GPD, PD1, PD2, PD3 i PD4 (również do dwóch punktów dystrybucyjnych, w których projekt nie przewiduje montażu systemu KD tj. GPD i PD1) zostanie doprowadzony przewód U/UTP kat. 5 4x2x0,5 mm (magistrala RS485) na potrzeby późniejszej rozbudowy systemu KD. Do oszacowania wartości oferty nie należy uwzględniać podzespołów systemu kontroli dostępu w następujących punktach dystrybucyjnych: PD2, PD3 i PD4, jedynie w głównym punkcie dystrybucyjnym GPDS oraz PD5. W przedmiarze robót występuje pewna nieścisłość wymagająca doprecyzowania, w pozycji 14 zapis „kontroler (sterownik) należy rozumieć jako zarówno kontroler MC-16-PAC-8, który zostanie zamontowany w punkcie GPDS jak również ekspander MCX2D w punkcie PD5. W głównym punkcie dystrybucyjnym GDPS elektrozaczep KDA-STRIKE 12RN należy zastąpić zworą elektromagnetyczną o maksymalnym nacisku na drzwi 300 kg. Do wykonania elektronicznej kontroli dostępu należy wykorzystać system kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli dostępu Roger RACS 5. W przedmiarze robót w sekcji dotyczącej kontroli dostępu pojawił się błąd w zapisie „Montaż czujki ruchu- pasywna podczerwieni czujka magnetyczna TANE50BR” należy rozumieć tę pozycję jako czujnik magnetyczny (kontaktron) otwarcia drzwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314320-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5.2 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 5.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1. Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą. 6.1.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu: 6.1.1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – aktualne na dzień składania ofert (w formie pisemnej, wg załącznika nr 3). - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 6.1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymagane w pkt 6.1.1.1 winien złożyć każdy wykonawca. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną