Przetargi.pl
Wykonanie instalacji p.poż w PSP nr 3 w Brzegu przy ul. Kamiennej 2

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4169950 , fax. 77 4169952
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 4169950, fax. 77 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji p.poż w PSP nr 3 w Brzegu przy ul. Kamiennej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oddymiania poprzez istniejące okna na II piętrze klatki schodowej nr 1 i nr 2 w budynku szkoły. Okna w dwóch klatkach schodowych zostaną wyposażone w siłowniki elektryczne łańcuchowe. System oddymiania dwóch klatek schodowych wyposażony będzie w centrale sterowania oddymianiem usytuowane na II piętrze każdej z klatek schodowych. Przyciski oddymiania (uruchamiania ręcznego) zostaną umieszczone na parterze oraz na piętrze. Na piętrze zostanie zamontowany przycisk uruchamiania ręcznego z sygnalizatorem dźwiękowym. System oddymiania z uwagi na wykonaną sygnalizację pożaru w budynku szkoły zostanie podłączony do centrali SAP. Powyższa instalacja oddymiania jest ostatnim elementem zabezpieczeń p.poż w budynku szkoły wynikającym z obowiązków określonych w decyzji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu. W zakres robót związanych z instalacją systemu oddymiania wchodzi wykonanie następujących elementów: a) Roboty budowlane: - przebijanie otworów w ścianach i stropach, - uzupełnianie tynków, malowanie, roboty wykończeniowe, b) Roboty instalacyjne: - okablowanie systemu oddymiania, - montaż urządzeń i uruchomienie systemu oddymiania, - wykonanie prób i testowanie systemu. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz warunkami decyzji pozwolenia na budowę stanowiącymi integralną część umowy. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót jak również inne koszty, w tym koszt zakupu niezbędnych materiałów i narzędzi, koszty doprowadzenia i zużycia mediów, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacja placu budowy i jego późniejsza likwidacja, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty ubezpieczenia budowy itp. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem i dostawą mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt, na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót bez wyłączania obiektu z użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć istniejący budynek przed uszkodzeniami i zapewnić bezpieczne dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć Zamawiającemu oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy a najpóźniej w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca opracuje dokumentację podwykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) oświadczenie Kierownika budowy, c) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, d) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, e) protokoły badań i sprawdzeń, f) dokumentacja fotograficzna z przebiegu realizacji zadania, g) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i Inspektora nadzoru. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na terenie budowy i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. W przypadku realizowania zamówienia przy udziale Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przepisów bhp i ppoż. przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców jak za szkody własne. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późn. zm.). Wykonawca jest obowiązany do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenu użytkowanego przez Wykonawcę. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy przy zachowaniu wszystkich warunków i obowiązków nałożonych na Zamawiającego. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą odbierane w trakcie ich trwania przez Inspektora nadzoru inwestorskiego powołanego przez Zamawiającego, a dokonane odbiory będą dokumentowane w dzienniku budowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanego przedmiotu umowy przez okres pięciu lat. Wykonawca udziela Zamawiającemu także gwarancji jakości dotyczącej wykonanych robót na okres pięciu lat. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania przez Strony umowy protokołu końcowego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady wyrobów budowlanych użytych do wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Operacyjny w Brzegu, nr rachunku: 36 2030 0045 1110 0000 0217 9920 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach