Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 072181741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego przy ulicy Jasna Rola w Bielsku-Białej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Jasna Rola w Bielsku-Białej w oparciu o projekt budowlany obejmujący w szczególności: 1) budowę linii napowietrznej typu AsXSn – około 1304 m; 2) montaż słupów betonowych typu E10,5/2,5 – 7 szt; 3) montaż słupów betonowych typu ŻN-10 – 20 szt; 4) montaż opraw (klosz z poliwęglanu, odporność na uderzenia IK08, układ zasilania elektromagnetyczny, zapłonnik elektroniczny (cyfrowy), źródło światła sodowe o mocy 70W, możliwość regulacji kąta świecenia) i zabezpieczeń - 29 kpl; 5) montaż punktu zapalania oświetlenia – 1 szt; 6) uporządkowanie terenu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt IX pkt 5 SIWZ –będzie ono stanowić załącznik do oferty. 3. Kosztorys ofertowy (w oryginale) 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Dokumenty (w języku polskim, w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) opisujące techniczne parametry, wymagane certyfikaty i inne dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały i urządzenia spełniają warunek równoważności zgodnie z Częścią III pkt III SIWZ – będą one stanowić załączniki do oferty (w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia) 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa sieci oświetlenia ulicznego doświetlenie sześciu przejść dla pieszych przy ulicach Okrzei, Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Powstańców Śląskich ”
Dodano: 2023-10-30 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice
Dodano: 2022-10-11 - Doświetlenie przejść dla pieszych, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 492 w Kłobucku w obrębie skrzyżowania ul. 11 Listopada z ul. Baczyńskiego i ul. Paderewskiego
Dodano: 2022-09-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej DW 945 w Gminie Łodygowice w miejscowości Łodygowice
Dodano: 2022-09-01 - Wykonanie oświetlenia Alei Parkowych Parku Bończyk – Tuwima - Dzielnica Bończyk – Tuwima – MBO 2022
Dodano: 2022-08-08 - zadanie nr 1: Budowa oświetlenia zewnętrznej siłowni w Suminie przy ul. Dworcowej; zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w Suminie przy ul. Nowej
Dodano: 2020-11-13 - „Budowa oświetlenia ulicznego łącznika ulic Franciszka Szymańskiego, Mieczysława Niedziałkowskiego i Bohaterów Westerplatte w Zawierciu.”
Dodano: 2020-09-28 - Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Dworcowej w Lyskach – etap II
Dodano: 2020-09-28 - Odbudowa zdewastowanego oświetlenia ulicznego przy drodze do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu w ramach zadania pn.:"Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV"
Dodano: 2020-09-11 - „Budowa oświetlenia ulicznego łącznika ulic Franciszka Szymańskiego, Mieczysława Niedziałkowskiego i Bohaterów Westerplatte w Zawierciu.”
Dodano: 2020-09-03