Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Osielsko

Gmina Osielsko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Szosa Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 324 18 00 , fax. 052 324 18 03
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osielsko
    Szosa Gdańska 55A
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 324 18 00, fax. 052 324 18 03
    REGON: 09235068800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Osielsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest (w formule „zaprojektuj i wybuduj”) wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Osielsko. Zamówienie obejmuje: zaprojektowanie, dostawę i montaż nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo – budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacją urządzeń w okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących budynków użyteczności publicznej: 1. Szkoła Podstawowa w Niemczu, ul. Bydgoska 35. 2. Szkoła Podstawowa w Żołędowie, ul. Bydgoska 24. 3. Szkoła Podstawowa w Maksymilianowie, ul. Szkolna 7. 4. Świetlica wiejska w Maksymilianowie, ul. Kościelna 2. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się do: - Sporządzenia dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych zasilających z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. - Uzyskania wymaganych prawem uzgodnień, bądź dokonanie odpowiednich zgłoszeń lub dokonanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa. - Dostarczenia urządzeń, ich rozładunku i dostarczenia do miejsca instalacji. - Wykonania instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne. - Montażu urządzeń klimatyzacyjnych. - Wykonania instalacji chłodniczej. - Wykonania instalacji odprowadzenia skroplin. - Wykonania przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonania lub odtworzenia przejść pożarowych przy przechodzeniu przez strefy pożarowe. - Uruchomienia i wykonania prób funkcjonalnych. - Wykonania pomiarów instalacji elektrycznej. - Konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferowanego wynagrodzenia. - Dokonywania wpisów do karty urządzenia w centralnym Rejestrze Operatorów przez osobę posiadającą certyfikat F-gazowy. - Wykonania wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego i przepisami BHP. - Regulacji urządzeń klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazania Zamawiającemu sprawnej instalacji. - Przeszkolenia użytkowników urządzeń potwierdzonego stosownym protokołem. - Zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego. - Uwzględnienia akcesoriów niezbędnych do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania. Realizacja robót: 1. W czasie realizacji robót budynki użyteczności publicznej będą użytkowane. 2. Wszelkie prace mają być prowadzone w godzinach popołudniowych tj. po godzinach pracy budynków użyteczności publicznej, chyba że Użytkownik wyrazi zgodę na inny czas pracy. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych prac oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego. 5. Wykonawca zobowiązuje się: a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty i stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy. b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SIWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 9. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do przekazania obiektu przekazania go do użytku, w tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w przepisach prawa i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 4. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Etapy realizacji zamówienia mają obejmować: ETAP 1 (Projektowanie) - Przygotowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym; - Dobór jednostek wewnętrznych i zewnętrznych; - Sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uzgodnienie jej z Zamawiającym; - Uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje: Lp. Rodzaj dokumentacji Termin realizacji dokumentacji Uwagi 1. Koncepcja projektowa -W terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy 1) Koncepcja musi obejmować rozmieszczenie jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz podanie proponowanych modeli urządzeń, przebieg instalacji chłodniczej, odprowadzenia skroplin i elektrycznej 2) Koncepcja musi być podpisana przez projektanta 3) Koncepcja musi być uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek uwzględnienia uwag Zamawiającego, jeżeli nie sprzeciwiają się temu obowiązujące przepisy prawa i zasady sztuki projektowej. Termin liczony wraz z czasem niezbędnym na uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Na akceptację koncepcji Zamawiający potrzebuje jeden dzień roboczy. 4) Dokumentacja musi być przekazana Zamawiającemu w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. 2. Projekt Budowlano-wykonawczy instalacji klimatyzacji -W terminie do 16 dni od dnia podpisania umowy 1) Projekt musi obejmować instalację klimatyzacji wraz z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z doborem klimatyzatorów oraz rozwiązań technicznych dla pomieszczeń 2) Projekt musi zostać wykonany we wszystkich niezbędnych branżach, w tym branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej jeśli wymagana. 3) Dokumentacja powinna posiadać pełny zakres opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i technologicznych w zakresie wynikającym z przepisów 4) Dokumentacja musi być przekazana Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej 3. Dokumentacja Powykonawcza instalacji klimatyzacji - W dniu zgłoszenia do odbioru 1) Dokumentacja musi uwzględniać rzuty pomieszczeń, w których urządzenia zostały zamontowane, z podziałem na wszystkie branże, 2) Dokumentacja musi być przekazana Zamawiającemu w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej ETAP II (Wykonawstwo) 1) montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji w pomieszczeniach – zgodnie z załącznikiem graficznym: 1. Szkoła Podstawowa w Niemczu STREFA Pomieszczenie Lokalizacja pomieszczenia Powierzchnia m2 Piętro Klasa, pomieszczenie 1.2 piętro 56,40 Klasa, pomieszczenie 1.5 piętro 57,40 Klasa, pomieszczenie 1.13 piętro 54,60 Klasa, pomieszczenie 1.15 piętro 56,60 Klasa, pomieszczenie 1.17 piętro 53,00 Klasa, pomieszczenie 1.18 piętro 52,00 Klasa, pomieszczenie 1.19 piętro 67,30 2. Szkoła Podstawowa w Żołędowie STREFA Pomieszczenie Lokalizacja pomieszczenia Powierzchnia m2 Parter Klasa, pomieszczenie 101 parter 49,50 Klasa, pomieszczenie 102 parter 49,70 Klasa, pomieszczenie 107 parter 67,30 Piętro Klasa, pomieszczenie 201 piętro 49,50 Klasa, pomieszczenie 202 piętro 49,70 3. Szkoła Podstawowa w Maksymilianowie STREFA Pomieszczenie Lokalizacja pomieszczenia Powierzchnia m2 Parter Klasa, pomieszczenie 2 parter 37,12 Piętro Gabinet piętro 16,75 Klasa, pomieszczenie 12 piętro 50,46 Klasa, pomieszczenie 14 piętro 49,88 Klasa, pomieszczenie 15 piętro 37,12 4. Świetlica wiejska w Maksymilianowie STREFA Pomieszczenie Lokalizacja pomieszczenia Powierzchnia m2 Parter Sala główna pomieszczenie 008 parter 188,74 Sala zajęć 005 40,00 pomieszczenie instruktora 15,00 2) montaż klimatyzatorów zewnętrznych multisplit wraz z konstrukcją wsporczą w miejscach uzgodnionych ze służbami technicznymi zamawiającego, 3) wykonanie instalacji i podłączeń, w tym zasilania elektrycznego, mediów chłodzących i skroplin (urządzenia zasilane z istniejącej rozdzielni elektrycznej, a instalacja poprowadzona w listwach montażowych), 4) wykonanie zabudowy instalacji, 5) wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, 6) Zamawiający będzie odbierał roboty zanikające i podlegające zakryciu oraz dokona odbioru końcowego 7) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej rękojmi/gwarancji od daty odbioru instalacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń, 2. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń i instalacji klimatyzacji : 1) sterowanie jednostek wewnętrznych pilotami bezprzewodowymi z możliwością regulacji temperatury i wydatku powietrza 2) odprowadzenie skroplin ciśnieniowo poprzez pompki skroplin 3. Ogólne warunki realizacji zmówienia. 1) zasilanie elektryczne do urządzeń wykonać zgodnie z DTR urządzenia, 2) przed przystąpieniem do realizacji robót zostaną ustalone przez Strony szczegóły dotyczące wykonania instalacji elektrycznej zasilającej instalację klimatyzacji, 3) dla urządzeń należy przyjąć niezależną tablicę bezpiecznikową, 4) podłączenie zasilania klimatyzacji wykonać z GTR wydzielonym obwodem elektrycznym, 5) Wykonania przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonania lub odtworzenia przejść pożarowych przy przechodzeniu przez strefy pożarowe. 6) w trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Prawa budowlanego, bhp, p.poż., ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz innych obowiązujących przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia, a także ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót, z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będę w czynnych obiektach biurowych, 7) materiały i wyroby użyte w trakcie realizacji zamówienia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/atesty oraz spełniać postanowienia art.10 ustawy Prawa budowlanego, 8) Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest montować urządzenia (jednostki wewnętrzne i zewnętrzne) oraz wszelkie instalacje zgodnie z projektem wykonawczym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Instalacje winny być prowadzone n/tynkowo w listwach montażowych (obudowane przed dostępem osób trzecich) 10) Transport materiałów, urządzeń na miejsce wykonania zamówienia oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 11) Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego w aktualnych przepisach ustawy o odpadach, a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 12) wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, potwierdzającą należyte wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie wymaganym przez -zamawiającego, w tym m. in. protokoły z rozruchu urządzeń, prób szczelności i napełniania instalacji oraz z wykonanych pomiarów elektrycznych, podpisanych przez osoby uprawnione do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych. 13) roboty montażowe i instalacyjne objęte zakresem niniejszego zamówienia – prowadzenie prac budowlanych w godzinach popołudniowych tj. po godzinach pracy budynków użyteczności publicznej, chyba że Użytkownik wyrazi zgodę na inny czas pracy. 14) Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej oraz osobą posiadającą stosowne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne i dozorowe (E i D). 15) Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty branży elektrycznej oraz prace kontrolno-pomiarowe instalacji elektrycznej (wykonanie pomiarów i sporządzenie protokołów) będą realizowane przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia (elektroenergetyczne SEP, I grupa). 16) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt wymagany sprzęt do realizacji niniejszego zamówienia tj. przyrządy pomiarowe, które powinny mieć certyfikat na znak bezpieczeństwa CE i być oznaczone tym znakiem oraz powinny być wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta sprzętu. 17) ponieważ roboty będą prowadzone w czynnych budynkach użyteczności publicznej Wykonawca zobowiązany jest ponadto w trakcie realizacji zamówienia (w ramach wynagrodzenia ofertowego) do : a) bieżącego uzgadniania harmonogramu robót z kierownikiem jednostki organizacyjnej - b) zabezpieczania mebli, wyposażenia i stosowania folii ochronnej na znajdujące się w nich wyposażenie - stosowania do kucia urządzeń bezpyłowych i odkurzacza przemysłowego c) ewentualnego przesuwania mebli i pozostałego wyposażenia w przypadku prowadzenia za nimi instalacji elektrycznych d) sprzątania na bieżąco pomieszczeń, po zakończeniu prac remontowych/montażowych. ETAP III 4. Warunki gwarancyjne i okresowe przeglądy serwisowe. 1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (tj. dostarczone urządzenia, wykonane instalacje wewnętrzne/zewnętrzne oraz prace montażowe) wynosi 36 miesięcy. 2) wykonawca zobowiązany jest świadczyć obsługę serwisową/gwarancyjną, w całym udzielonym okresie udzielonej gwarancji /rękojmi, w ramach ryczałtowego wynagrodzenia ofertowego. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy okresowe co 6 miesięcy przez okres trwania gwarancji licząc od daty odbioru końcowego, 3) w okresie udzielonej gwarancji/rękojmi Wykonawca zobowiązany jest dokonywać okresowych przeglądów serwisowych instalacji klimatyzacji, obejmujących m. in. następujące czynności: - ogólne oględziny stanu technicznego - sprawdzenie połączeń elektrycznych - sprawdzenie szczelności połączeń - sprawdzenie parametrów ciśnienia obiegu chłodniczego i ewentualne uzupełnienie czynnika chłodniczego - sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia skraplacza i jego wyczyszczenie - wyczyszczenie filtra parownika oraz umycie obudowy parownika - sprawdzenie drożności układu odpływu skroplin, ewentualne udrożnienie i dezynfekcja - dezynfekcja i odgrzybianie - wykonanie prób szczelności, zgodnie z ustawą z dnia 12.07.2017r. o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych - wykonanie pozostałych niezbędnych czynności wynikających z DTR i karty gwarancyjnej urządzeń - sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu przez osobę posiadającą odpowiedni certyfikat, w którym zostaną wyszczególnione dokonane czynności oraz wskazane konieczne do wykonania naprawy lub elementy do wymiany oraz dostarczenie tych protokołów Zamawiającemu, nie później niż w terminie 3 dni po wykonanym przeglądzie - przegląd obudowy wewnętrznej i zewnętrznej urządzeń klimatyzacyjnych - sprawdzenie zamocowań mechanicznych i połączeń elektrycznych zasilających i sterujących - czyszczenie filtrów w jednostkach wewnętrznych - czyszczenie, mycie, dezynfekcja jednostki wewnętrznej (odkażanie przeciwgrzybiczne) - w przypadku uzasadnionego zakwestionowania przez Zamawiającego należytego wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest powtórzyć wymagane czynności na własny koszt w terminie 48 godzin, liczonych od otrzymania stosownego powiadomienia od Zamawiającego. 4) Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji/rękojmi zobowiązany jest zapewnić przyjazd serwisu technicznego i podjąć czynności zmierzające do usunięcia awarii, najpóźniej w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia awarii oraz do wykonania naprawy gwarancyjnej urządzenia (całkowitego usunięcia zgłoszonej awarii) w terminie do 15 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia awarii. Awarie zgłaszane będą przez Zamawiającego telefonicznie oraz drogą elektroniczną za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. UWAGA!!! Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w dniach 10 –17 marca 2020 r. w celu sprawdzenia warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie skalkulowania ceny, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – tel. 52 324 18 62.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli wykaże, że posiada certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Nadzoru Technicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 4.5. dowód wniesienia wadium 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach