Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim przy ul. Wiejskiej 3 i ul. Jana Zamoyskiego 59

Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Jana Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8725 450, , fax. 15 8720 559
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim
    ul. Jana Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 8725 450, , fax. 15 8720 559
    REGON: 83040920600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim przy ul. Wiejskiej 3 i ul. Jana Zamoyskiego 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na poziomie II piętra w budynku administracyjnym przy ul. Wiejska 3 (część I) oraz na poziomie parteru i II piętra w budynku administracyjnym przy ul. Jana Zamoyskiego 59 (część II). 2.1.1. Zakres rzeczowy zamówienia w części I dotyczącej wykonania klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na poziomie II piętra w budynku administracyjnym przy ul. Wiejska 3 obejmuje m.in.: 1) wykonanie systemu klimatyzacyjnego (freonowy 2-rurowy, pracujący na czynniku chłodniczym R410A) w budynku przy ul. Wiejskiej 3 na poziomie II piętra – systemu VRF, składającego się z wielu jednostek wewnętrznych (urządzeń ściennych) i jednej jednostki zewnętrznej, zlokalizowanej na dachu budynku; 2) wykonanie konstrukcji wsporczej dachowej pod jednostkę zewnętrzną systemu VRF; 3) wykonania instalacji odprowadzenia skroplin z włączeniem do pionu kanalizacyjnego; 4) wykonanie zasilania elektrycznego i instalacji sterowniczej dla urządzeń klimatyzacyjnych; 5) inne roboty ujęte w Załączniku nr 1a do SIWZ (dokumentacja projektowa). 2.1.2. Zakres rzeczowy zamówienia w części II dotyczącej wykonania klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na poziomie parteru i II piętra w budynku administracyjnym przy ul. Jana Zamoyskiego 59 obejmuje m.in.: 1) wykonanie dwóch niezależnych systemów klimatyzacyjnych (freonowe 2-rurowe, pracujące na czynniku chłodniczym R410A) w budynku przy ul. Jana Zamoyskiego 59, tj.: a) na poziomie parteru – systemu multi-split, składającego się z wielu jednostek wewnętrznych (urządzeń ściennych) i jednej jednostki zewnętrznej, zlokalizowanej na ścianie zewnętrznej budynku, b) na poziomie II piętra – systemu VRF, składającego się z wielu jednostek wewnętrznych (urządzeń ściennych) i jednej jednostki zewnętrznej, zlokalizowanej na dachu budynku; 2) wykonanie konstrukcji wsporczej dachowej pod jednostkę zewnętrzną systemu VRF; 3) wykonania instalacji odprowadzenia skroplin z włączeniem do pionu kanalizacyjnego; 4) wykonanie zasilania elektrycznego i instalacji sterowniczych dla urządzeń klimatyzacyjnych; 5) wykonanie sufitu podwieszanego na korytarzach II piętra oraz lokalnej zabudowy rurociągów z płyt gipsowo-kartonowych; 6) inne roboty ujęte w Załączniku nr 1b do SIWZ (dokumentacja projektowa). 2.1.3. W związku z tym, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym urzędzie administracji publicznej tj. w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim w budynkach administracyjnych przy ul. Wiejska 3 i ul. Jana Zamoyskiego 59, należy zachować szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu oraz wcześniej ustalić godziny pracy. Po zakończeniu robót w danym dniu należy uporządkować pomieszczenia w których prowadzono prace, aby w następnym dniu nie zakłócić funkcjonowania urzędu. Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim jest czynne we wszystkie dni pracy w godzinach od 7.30 do 15.30 (wtorek do 16.00, piątek do 15.00). Wszystkie prace głośne jak np. demontaże, skucia, przewierty powinny odbywać się po godzinach pracy ww. instytucji. Istnieje możliwość wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu). 2.2. Szczegółowy zakres zamówienia tj. opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) Załączniku nr 1a – część I; b) Załączniku nr 1b – część II Powyższe załączniki zawierają: 1) dokumentacje projektowe; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3) przedmiary robót – załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na realizację zamówienia będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W razie nieobjęcia przedmiarem wszystkich robót określonych w dokumentacji projektowej, przedmiot zamówienia wyznacza dokumentacja projektowa. 3. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III. 4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1 stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach