Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku ITŻIG PWSIiP w Łomży położonego przy ul. Akademickiej 1

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
    REGON: 45120274000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku ITŻIG PWSIiP w Łomży położonego przy ul. Akademickiej 1
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku ITŻIG PWSIiP w Łomży położonego przy ul. Akademickiej 1 oraz wykonanie nieodpłatnych przeglądów instalacji w okresie gwarancyjnym połączonych z czyszczeniem i odgrzybianiem urządzeń. Instalacja klimatyzacyjna oparta jest na systemie klimatyzacji VRF typu strefowego. Roboty budowlane instalacyjne obejmują swoim zasięgiem montaż dwóch zestawów agregatów chłodniczych zewnętrznych, 49 szt. jednostek wewnętrznych, wykonanie instalacji elektrycznych zasilających urządzenia oraz sterujących ich pracą a także wykonanie instalacji skroplin. Niezależnie od powyższych, należy wykonać roboty budowlane, polegające głównie na dostosowaniu sufitów podwieszanych do zamocowanych urządzeń, wykonaniu obudów przewodów instalacyjnych, doprowadzeniu powierzchni ścian i sufitów do stanu sprzed wykonania instalacji, wykonanie podkonstrukcji pod jednostki zewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem ilości i parametrów zawarty jest w dokumentacji projektowej, składającej się z: a) Projektu budowlano – wykonawczego instalacji klimatyzacji (załącznik nr 7 do SIWZ), b) Projektu Budowlanego instalacji elektrycznych dla celów zasilania klimatyzacji (załącznik nr 8 do SIWZ), c) Przedmiarach robót ( załącznik nr 9 do SIWZ), d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2. Sprzęt wchodzący w skład instalacji klimatyzacyjnej musi być fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2016. 3. Terminy udostępniania poszczególnych pomieszczeń zarówno w celu wykonania robót, a także w celu wykonania przeglądu okresowego wraz z czyszczeniem i odgrzybianiem urządzeń w okresie obowiązywania gwarancji należy ustalić z administratorem budynku. 4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych robót. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 6. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, a także muszą być: kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub Inspektora Nadzoru i Projektanta. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) urządzenie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) urządzeń musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) urządzenia do stosowania w budownictwie i użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 8. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu przepisów prawa budowlanego, jak również innych funkcji polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach