Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28
    35001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 580 200, fax. 178 580 221
    REGON: 513930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dostawie i montażu klimatyzacji w systemie VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku (zwanego dalej „Użytkownikiem” lub „Sądem”), w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego, którą należy posługiwać się w niniejszym postepowaniu jest: „Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku.” 2. Zakres przedmiotowy zamówienia pn. „Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku” obejmuje wykonanie: 1) fundamentu płytowego pod 2 szt. jednostek klimatyzacyjnych, zewnętrznych, zlokalizowanego na dziedzińcu sądowym, 2) dostawę i montaż systemu klimatyzacji VRF, obejmującego m.in.:  2 szt. jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (o mocy chłodniczej 45 kW i 40 kW),  35 szt. klimatyzatorów wewnętrznych, ściennych (o mocy chłodniczej od 2,2 kW do 9,0 kW) wraz z pilotami sterującymi,  1 sterownik klimatyzacji, centralny  instalację chłodniczą i instalację skroplin, 3) instalację elektryczną zasilania i sterowania (przewody w przestrzeni między sufitowej oraz w obudowie, równolegle z instalacją chłodniczą), tablicy zasilające, naścienne, 4) roboty budowlane towarzyszące robotom instalacyjnym jak m.in. przebicia przez ściany i stropy, malowanie, oraz 5) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, 6) przeszkolenie 2 osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Sanoku, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji, 7) udzielenie rękojmi na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, 8) udzielenie gwarancji dla: a) dostarczonych i wbudowanych urządzeń (jednostki zewnętrzne, jednostki wewnętrzne wraz z pilotami sterującymi, centralny sterownik klimatyzacji) - na okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 9 do SIWZ, b) wykonanych robót instalacyjnych i budowlanych (tj. całości robót poza ujętymi w pkt. a) – przez okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wynoszący nie mniej niż 5 lat i nie więcej niż 10 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 9 do SIWZ. c) jeżeli okresy gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia. d) W zakresie udzielonej gwarancji, zgodnie z pkt. 8) lit. a) i lit. b), do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie przez cały okres udzielonej gwarancji obowiązkowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń i instalacji w zakresie i w sposób wymagany przez producentów urządzeń oraz zgodnie z przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu warunków gwarancji producenta na dostarczone i wbudowane urządzenia (jednostki zewnętrzne, jednostki wewnętrzne wraz z pilotami sterującymi, centralny sterownik klimatyzacji). 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje:  „Projekt budowlany instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku”, opracowany w październiku 2017 r. przez zespół projektowy działający pod mgr inż. Katarzynę Tara.  „Projekt wykonawczy instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku”, opracowany w październiku 2017 r. przez zespół projektowy działający pod mgr inż. Katarzynę Tara.  „Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót”, sporządzone w listopadzie 2017 r. przez mgr inż. Katarzynę Tara,  „Przedmiary robót”, sporządzone w listopadzie 2017 r. przez mgr inż. Katarzynę Tara,  „Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” opracowaną w grudniu 2017 r. przez mgr inż. Katarzynę Tara. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: 1) „Projekt budowlany instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku”, 2) „Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót”, 3) „Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia”, 4) „Przedmiary robót”, 5) „Oferta Wykonawcy”. 4. Przed zawarciem umowy, Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym i Użytkownikiem, Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 900- 1400-tej, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu jej terminu z Dyrektorem Sądu Rejonowego w Sanoku, tel. 13/46-56-783. 6. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną, 2) urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. 7. Wykonawca winien wykazać spełnienie wymogów Zamawiającego w odniesieniu do oferowanego rozwiązania, w Załączniku Nr 8 do SIWZ pt. ”Specyfikacja techniczna dostawy” oraz w przedłożonych wraz z ofertą dokumentach, o których mowa w Rozdziale 11 SIWZ. 8. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 9. Ponadto oferta musi zawierać: - Specyfikację techniczną dostawy - Załącznik Nr 8 do SIWZ - karty techniczne lub inne dokumenty dotyczące parametrów technicznych lub użytkowych, o których mowa w kolumnach 7-10 Załącznika Nr 8 do SIWZ urządzeń technicznych, takich jak: - jednostki zewnętrzne, - jednostki wewnętrzne. - kartę techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów technicznych lub użytkowych oferowanego sterownika klimatyzacji, centralnego. 10. Powyższe dokumenty, o których mowa w ppk. 15.7 stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie instalowania urządzeń klimatyzacyjnych i spełniał minimalne wymagania i warunki dotyczące operatorów, wynikające z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1951 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 8. Ponadto oferta musi zawierać: - Specyfikację techniczną dostawy - Załącznik Nr 8 do SIWZ - karty techniczne lub inne dokumenty dotyczące parametrów technicznych lub użytkowych, o których mowa w kolumnach 7-10 Załącznika Nr 8 do SIWZ urządzeń technicznych, takich jak: - jednostki zewnętrzne, - jednostki wewnętrzne. - kartę techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów technicznych lub użytkowych oferowanego sterownika klimatyzacji, centralnego. 9. Powyższe dokumenty, o których mowa w ppk. 15.7 stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach