Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
Al. J. Piłsudskiego 28
35001 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 580 200, fax. 178 580 221
REGON: 513930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dostawie i montażu klimatyzacji w systemie VRF w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (zwanego dalej „Użytkownikiem” lub „Sądem”), w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego, którą należy posługiwać się w niniejszym postepowaniu jest: „Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu.” Zakres przedmiotowy zamówienia pn. „Wykonanie instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu” obejmuje wykonanie: 1) dostawę i montaż systemu klimatyzacji VRF, obejmującego m.in.: 2 szt. jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 28 kW oraz nie mniejszej niż 22,40 40 kW), umiejscowionych na dachu budynku, na stalowej konstrukcji wsporczej, 25 szt. klimatyzatorów wewnętrznych (24 szt. klimatyzatorów sufitowych + 1 klimatyzator ścienny) wraz z pilotami sterującymi dostawę i montaż 1 sterownika klimatyzacji, centralnego instalację chłodniczą i instalację skroplin, wykonanie na dachu budynku stalowej konstrukcji wsporczej pod jednostkę zewnętrzną, wykonanie instalacji elektrycznej zasilania i sterowania obejmującej m.in. tablicę zasilającą, naścienną, wewnętrzną linię zasilania, kable zasilające w przestrzeni między sufitowej oraz w obudowie, równolegle z instalacją chłodniczą, 2) roboty budowlane towarzyszące robotom instalacyjnym jak m.in. przebicia przez ściany i stropy, malowanie, oraz 3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, 4) przeszkolenie 2 osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Jarosławiu, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji, 5) udzielenie rękojmi na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, 6) udzielenie gwarancji dla: a) dostarczonych i wbudowanych urządzeń (jednostki zewnętrzne, jednostki wewnętrzne wraz z pilotami sterującymi, centralny sterownik klimatyzacji) - na okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 9 do SIWZ, b) wykonanych robót instalacyjnych i budowlanych (tj. całości robót poza ujętymi w pkt a) – przez okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę; wynoszący nie mniej niż 5 lat i nie więcej niż 10 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 9 do SIWZ; c) jeżeli okresy gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia; d) w zakresie udzielonej gwarancji, zgodnie z pkt. 8) lit. a) i lit. b), do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie przez cały okres udzielonej gwarancji obowiązkowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń i instalacji w zakresie i w sposób wymagany przez producentów urządzeń oraz zgodnie z przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu warunków gwarancji producenta na dostarczone i wbudowane urządzenia (jednostki zewnętrzne, jednostki wewnętrzne wraz z pilotami sterującymi, centralny sterownik klimatyzacji). 2. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: 1) „Projekt budowlany instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu”, 2) „Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót”, 3) „Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia”, 4) „Przedmiary robót”, 5) „Oferta Wykonawcy”. 3. W swojej ofercie Wykonawca winien uwzględnić okoliczności, iż: 1) roboty instalacyjne wykonywane będą w czynnym obiekcie a w toku wykonywania robót Wykonawca nie może ograniczać pracy Sądu (dostępność, hałas, zakurzenie itp.). Wykonawca musi liczyć się z koniecznością organizowania pracy w godzinach i dniach w których Sąd nie pracuje (godziny urzędowania Sądu: poniedziałek w godz. 7.30 do 18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7.30 do 15.30). Użytkownik, na wniosek Wykonawcy, w zależności od charakteru prac, może wyrazić zgodę na ich wykonywanie, w godzinach pracy Sądu. 2) Sąd Rejonowy w Jarosławiu zapewnia bezpłatny dostęp do poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do celów zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 900- 1400-tej, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu jej terminu z Dyrektorem Sądu Rejonowego w Jarosławiu, tel. 16/624-88-40. 4. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną, 2) urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. 5. Wykonawca winien wykazać spełnienie wymogów Zamawiającego w odniesieniu do oferowanego rozwiązania, w Załączniku Nr 8 do SIWZ pt. ”Specyfikacja techniczna dostawy” oraz w przedłożonych wraz z ofertą dokumentach, o których mowa w Rozdziale 11 SIWZ. 6. 3.28. Budynek Sądu Rejonowego w Jarosławiu jest budynkiem wyremontowanym, objętym gwarancją Wykonawcy tego remontu. Użytkownik – Sąd Rejonowy w Jarosławiu otrzymał zapewnienie od Wykonawcy remontu, że nie utraci warunków gwarancji, pod warunkiem spełnienia niżej wymienionych wymogów: 1) wszelkie przejścia przez dach i jego pokrycie, muszą zostać uszczelnione systemowymi rozwiązaniami przystosowanymi do istniejącego pokrycia dachu, aby uniemożliwić przecieki w miejscach przebić dachowych, 2) roboty prowadzone w pomieszczeniach budynków, tj. sufitów podwieszanych, powłok malarskich, posadzek itp. W razie ich uszkodzenia Wykonawca klimatyzacji będzie zobowiązany do przywrócenia stanu poprzedniego elementów budynku, 3) wszystkie dobrane urządzenia klimatyzacji powinny spełniać wymogi dotyczące swej mocy elektrycznej w nawiązaniu do istniejącej instalacji elektrycznej, aby nie stwarzać sytuacji jej przeciążenia. Aspekty te powinny być skonsultowane w Wykonawcą instalacji elektrycznej w tym obiekcie, tj. firmą Elektromontaż Rzeszów Sp. z o.o. w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. 3-go Maja 52. W związku z powyższym, przy realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ, należy mieć na uwadze spełnienie powyższych warunków, celem utrzymania dotychczasowej gwarancji, którą objęty jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu. 7. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać: - Specyfikację techniczną dostawy - Załącznik Nr 8 do SIWZ - karty techniczne lub inne dokumenty dotyczące parametrów technicznych lub użytkowych, o których mowa w kolumnach 7-10 Załącznika Nr 8 do SIWZ urządzeń technicznych, takich jak: - jednostki zewnętrzne, - jednostki wewnętrzne, - kartę techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów technicznych lub użytkowych oferowanego sterownika klimatyzacji, centralnego. Powyższe dokumenty, o których mowa w ppk. 15.7 SIWZ stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie instalowania urządzeń klimatyzacyjnych i spełniał minimalne wymagania i warunki dotyczące operatorów, wynikające z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1951 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 8. Ponadto oferta musi zawierać: - Specyfikację techniczną dostawy - Załącznik Nr 8 do SIWZ - karty techniczne lub inne dokumenty dotyczące parametrów technicznych lub użytkowych, o których mowa w kolumnach 7-10 Załącznika Nr 8 do SIWZ urządzeń technicznych, takich jak: - jednostki zewnętrzne, - jednostki wewnętrzne. - kartę techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów technicznych lub użytkowych oferowanego sterownika klimatyzacji, centralnego. 9. Powyższe dokumenty, o których mowa w ppk. 15.7 stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeniesienie klimatyzatora celem dostosowania do obowiązujących przepisów
Dodano: 2020-08-28 - Klimatyzacja w pomieszczeniach budynku "J" Politechniki Rzeszowskiej (dla Studium Języków Obcych i Wydziału Zarządzania PRz)
Dodano: 2020-07-21 - WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI
Dodano: 2020-02-06 - Remont laboratorium A-213 - klimatyzacja w laboratorium pomiarowym
Dodano: 2019-11-18 - Zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu - etap II
Dodano: 2019-10-29 - Zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu - etap I
Dodano: 2019-10-04 - Wykonanie klimatyzacji w pom.: P107, P108, P109, P111, H-126, K-69A, L-212, L-233, L233A Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2019-09-26 - Wykonanie i modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku A0 Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2019-07-15 - Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń biurowych RCD-KiA Politechniki Rzeszowskiej wraz z robotami towarzyszącymi (elektryczne i budowlane) - etap II
Dodano: 2018-10-31 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie
Dodano: 2018-10-23