Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji mechanicznw budynkach A,B,C od parteru do pietra VII, w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach administracyjnych w CWPL „CePeLek” SP ZOZ – etap II: budynek B piętra od 0 do 7 i budynek C piętra 1 i 5

Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 42 91 065 , fax. 22 621 43 64
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
    Koszykowa 78 78
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 42 91 065, fax. 22 621 43 64
    REGON: 01013789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji mechanicznw budynkach A,B,C od parteru do pietra VII, w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach administracyjnych w CWPL „CePeLek” SP ZOZ – etap II: budynek B piętra od 0 do 7 i budynek C piętra 1 i 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem instalacji klimatyzacji mechanicznej w budynkach A,B,C od parteru do pietra VII, w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach administracyjnych w CWPL „CePeLek” SP ZOZ – etap II: budynek B piętra od 0 do 7 i budynek C piętra 1 i 5 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wynika z przedmiarów robót załączonych do SIWZ. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie służby zdrowia. Wszelkie prace mogą być wykonywane po godzinach pracy lekarzy t. j. w godz. 19:00 – 6:00 lub w weekendy, a szczególnie prace wyburzeniowe i inne hałaśliwe Zamawiający wymaga aby były wykonywane po godzinach pracy lekarzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 7000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych ) wniesione w jednej lub kilku formach określonej w art. 45 ust 6 Pzp.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie 59 1130 1017 0200 0000 0013 7182 Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub przekazać go przed terminem otwarcia ofert. Forma wniesienia wadium inna niż pieniężna powinna być wnoszona w oryginale, właściwie podpisana, jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty na rzecz Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach