Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
    REGON: 00052796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i systemu sygnalizacji pożarowej w Gminnym Zespole Szkół w Ozimku. Ogólny zakres i opis przedmiotu zamówienia: oprawy oświetlenia awaryjnego - 122 szt., Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych - 1150 m, montaż kanałów instalacyjnych PCV - 980 m, badania i pomiary - 122 szt, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach do1/2 i 1 cegły - 320 szt., mechaniczne kucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 250 m, montaż przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej o łącznej długości - 6 600 m, centrala alarmowa - 1 szt., akumulatory bezobsługowe o poj. 130 Ah - 4 szt., czujki pożarowe - 319 szt., sygnalizatory akustyczne wewnętrzne i zewnętrzne - 22 sz., pomiary impedancji pętli zwarciowej, rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu pożarowego, przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. Załączony przedmiar robót określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.ozimek.pl. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu, w tym w szczególności czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy na roboty instalacyjne, natomiast na poszczególne elementy będące przedmiotem zamówienia zgodnie z okresem gwarancji udzielonej przez producentów. Okres gwarancji na roboty instalacyjne będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji na zamontowane urządzenia zapewni nieodpłatną konserwację i wymianę materiałów, części lub urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 5. Wszystkie urządzenia oraz sposób wykonania montażu należy wykonać w sposób gwarantujący ich prawidłowe działanie w oparciu o prowadzone uzgodnienia z Zamawiającym. 6. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład niniejszego zamówienia winny być kompletne, wolne od wad i usterek oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w/w dokumenty wraz z gwarancjami, instrukcjami obsługi w języku polskim przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie powodowały utrudnień w funkcjonowaniu szkoły (np. w godzinach popołudniowych). 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów lub urządzeń. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, który podejmie decyzję o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jedynie jako propozycje projektanta. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. 1) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK SPÓŁDZIELCZY LEŚNICA ODDZIAŁ OZIMEK Nr rachunku 78 8907 1050 2004 3000 1010 0007 - na przelewie należy umieścić informację: Wadium - system SAP w GZS Ozimek 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w osobnej kopercie razem z ofertą; 3) do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wnoszonego wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. 5) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną