Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej w pomieszczeniach dziekanatów i korytarza na I piętrze w budynku A należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 80 493
    REGON: 153100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej w pomieszczeniach dziekanatów i korytarza na I piętrze w budynku A należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Wykonanie instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej w pomieszczeniach dziekanatów i korytarza na I piętrze w budynku A należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”. Zakres robót w ramach niniejszego postępowania został określony w SIWZ oraz w Dokumentacji technicznej, która stanowi zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie prowadzenia robót objętych niniejszym postępowaniem w tym samym budynku A i A1 równolegle będą prowadzone przez wykonawcę wybranego w ramach postępowania nr K-DZP.362.1.28.2018 roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń Dziekanatów, Biur Wydziałów i korytarza. Wykonawcy wybrani w obu postępowaniach uzgodnią między sobą kolejność wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach i przedstawią wspólnie Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 3 dni roboczych od podpisania przez Zamawiającego umowy z drugim z Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia uwag w terminie 3 dni roboczych, które obaj Wykonawcy będą zobowiązani uwzględnić w swoich uzgodnieniach i przedstawić Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania uwag. W razie dalszego braku porozumienia pomiędzy Wykonawcami Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego zatwierdzania i modyfikowania harmonogramu robót przedstawionych przez wykonawców wybranych w obu postępowaniach z uwagi na możliwość kolidowania prowadzonych prac, na co Wykonawca wyrazi zgodę przez podpisanie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania i zmiany kolejności rodzajów i/lub miejsc prowadzenia robót w ramach obydwu postępowań. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się z pracownikiem Działu Technicznego p. Januszem Zarębą pod nr telefonu 71 36 80 165 lub 502 477 165 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w ustawie. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ oraz Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ określają zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Przedmiary robót (umieszczone w zał. nr 6 do SIWZ) są dokumentami pomocniczymi przy sporządzeniu ryczałtowej wyceny robót i nie mogą stanowić podstawy do jej sporządzenia. Wykonawca powinien samodzielnie sprawdzić ilość robót w celu wyliczenia prawidłowej ceny ryczałtowej. 6. Ogólny zakres prac stanowi: a) wykonanie w pomieszczeniach dziekanatów, biur wydziałów oraz korytarzu I piętra w budynku A1 nowej sieci teletechnicznej, b) wykonanie w pomieszczeniach dziekanatów, biur wydziałów oraz korytarzu I piętra w budynku A1 nowej instalacji elektrycznej, gniazd wtykowych, instalacji oświetleniowej Prace należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym pn. „Budowa sieci strukturalnej LAN+DATA, CCTV, OTK, SAP oraz wymiana istniejącego okablowania elektrycznego”, załączonym do dokumentacji przetargowej. 7. Szczegółowe wymagania techniczne: a) pośredni punkt dystrybucyjny będzie zlokalizowany w pomieszczeniu nr 131A (I piętro): - z tego pomieszczenia zostanie wydzielona część przeznaczona na serwerownię oraz część przeznaczona na szyb windowy; - do serwerowni należy doprowadzić zasilanie elektryczne trójfazowe, które należy zakończyć FR-em i diodami sygnalizacyjnymi LED na ścianie w rozdzielnicy plastikowej oraz 3 gniazdkami 16 A; - należy wykonać również uziom. b) należy wykonać kompletny system CCTV: - kamery IP; - rejestrator z dyskami 2 x 4 TB; - switch z PoE. c) dla systemu WLAN należy wykonać: - siedem gniazd podtynkowych RJ45 we wskazanych miejscach na suficie. d) instalację sieci LAN w pomieszczeniach oraz WLAN na korytarzu należy prowadzić w peszlu pod tynkiem. e) pozostałe trasy kablowe na korytarzu należy wykonać w odpowiednich korytach umieszczonych pod sufitem f) całość okablowania LAN, WLAN, CCTV powinna być zakończona w obustronnie perforowanej szafie rack: - szafa powinna posiadać co najmniej pionowe organizery kabli na froncie. g) w instalacji telefonicznej należy ułożyć 100 parowy kabel telefoniczny w relacji głowica telefoniczna (zlokalizowana w piwnicy) a szafa rack (zlokalizowana w serwerowni; pom. 131A): - z tego 50 par należy zakończyć w szafie rackowej na patch panelu telefonicznym 50 parowym; - pozostałe 50 par pozostanie jako rezerwa do zasilania II i III piętra. 8. Nie należy usuwać kabla zasilającego piętro drugie i trzecie w pionie kablowym przechodzącym przez remontowane piętro pierwsze. Kabel ten należy schować pod tynkiem. 9. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o których mowa w SIWZ zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac, nieuwzględnionych w SIWZ (wraz z załącznikami) oraz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez prawa do żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z całości dokumentacji załączonej do SIWZ, jak również w niej nie ujęte z powodu wad dokumentacji projektowej wynikających z jej niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek wad, błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową. W związku z powyższym zaleca się dokładne, szczegółowe sprawdzenie całości dokumentacji załączonej do SIWZ, jak również przyszłego terenu robót. 10. Cena ofertowa ulegnie zwiększeniu tylko w sytuacji podwyższenia stawki VAT na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 11. Zamawiający przewiduje także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania robót, które były przewidziane w SIWZ i w Dokumentacji technicznej (zał. nr 6 do SIWZ) w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty niewykonane w wyniku odstąpienia od części przedmiotu zamówienia nazywane są „robotami zaniechanymi”. 12. Zamawiający przewiduje także możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych elementów przedmiotu zamówienia przewidzianych w SIWZ i w Dokumentacji technicznej (zał. nr 6 do SIWZ) w sytuacji, gdy Zamawiający uzna, że ich wykonanie nie leży w interesie publicznym lub wykonanie tych części nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od stron umowy. 13. W przypadku, gdyby w SIWZ, STWiOR, przedmiarze robót lub Dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia/źródła, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, STWiOR, przedmiarze robót i/lub dokumentacji technicznej. Wykazanie, że materiały równoważne spełniają standardy wskazane przez Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 15. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować niniejszą umowę z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ (wraz z załącznikami), zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 16. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca w trakcie wykonywania robót budowlanych ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie terenu robót. 17. Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej uwzględni wszelkie prace niewymienione w opisie robót ale konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, np. prace przygotowawcze, wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz itp.), mycie i czyszczenie terenu objętego pracami, zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac, itp. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, jednakże nie krótszy niż 60 (sześćdziesiąt) i nie dłuższy niż 108 (sto osiem) miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w związku z tym Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ wskaże termin gwarancji. Jeśli Wykonawca wskaże w zał. nr 1 do SIWZ okres obowiązywania gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z warunkami określonymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 74 1240 3464 1111 0010 7059 2204 z dopiskiem w tytule przelewu „wadium w postępowaniu K-DZP.362.1.27.2018 na wykonanie instalacji elektrycznej oraz sieci teletechnicznej w pomieszczeniach dziekanatów i korytarza na I piętrze budynku A należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku, ewentualnego ponownego wniesienia oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 7 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 4 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu oraz Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, wypełniając zał. nr 4 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach