Przetargi.pl
Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego

Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 62
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5626406 , fax. 87 5626402
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 62 62
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5626406, fax. 87 5626402
    REGON: 79024405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach. Głównym przeznaczeniem instalacji nagłośnienia będzie przekazywanie komunikatów głosowych w trakcie ewakuacji Szpitala na wypadek alarmu pożarowego. System DSO musi posiadać możliwość emisji sygnałów akustycznych do poszczególnych stref budynku. Za sygnały akustyczne należy rozumieć zarówno komunikaty głosowe emitowane za pośrednictwem mikrofonu strażaka jak również komunikaty zapisane w postaci plików cyfrowych w pamięci kontrolera systemu. Wyzwalanie komunikatów cyfrowych odbywać się będzie automatycznie (po otrzymaniu sygnałów sterujących z centrali SAP) bądź też ręcznie poprzez wyzwalanie za pomocą przycisków na panelu sterującym, mikrofonu strażaka. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1)Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego na korytarzach oraz w pomieszczeniach personelu (z wyłączeniem sal łóżkowych i sal terapii) na wszystkich kondygnacjach budynku tj. piwnicy, parteru oraz piętra. 2)Wykonanie instalacji przewodowej i wyposażenie dźwiękowego systemu ostrzegawczego: a)położenie w listwach przewodów ognioodpornych bezhalogenowych, zainstalowanie głośników w pomieszczeniach oraz na korytarzach, montaż menadżera systemu, jednostek kontroli, mikrofonu strefowego i strażaka, modułów, płyty zapowiedzi głosowych, wzmacniaczy, interfejsu, szafy, b)zamontowanie awaryjnego źródła zasilania systemu, c)podłączenie systemu DSO do istniejącej centrali sygnalizacji pożaru SAP. 3)Opracowanie i nagranie w profesjonalnym studiu nagrań niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania DSO komunikatów słownych, w tym: a)opracowanie i wdrożenie szczegółowych scenariuszy dotyczących postępowania na wypadek alarmu po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, b)opracowanie, nagranie i uruchomienie komunikatów ostrzegawczych i ewakuacyjnych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 4)Uruchomienie systemu, testy akceptacyjne, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5)Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: a)dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, b)książka eksploatacji systemu, c)opisu sposobu zasilania, umożliwiającego łatwą identyfikację linii głośnikowych, stref, nadzorowanych pomieszczeń, rodzajów głośników i odczepów w zainstalowanych głośnikach, d)szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu zawierającej opis jego działania, e)aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wynikająca z wykonania systemu DSO. 3. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego, muszą posiadać świadectwo dopuszczenia wydawane przez jednostkę certyfikującą Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 4. Budynek wyposażony jest w centralę sygnalizacji pożarowej FC726 serii FS720 produkcji SIMENS, modułową, mikroprocesorową o pojemności do 1512 adresów. Centrala może pracować samodzielnie jak i w wersji sieciowej. Posiada możliwość podłączenia wielu stacji, takich jak centrale i konsole obsługowe w jednej sieci. Centrala zlokalizowana jest w pomieszczeniu informacji przy wejściu głównym do Szpitala. Wymagane jest zastosowanie urządzeń przeciwpożarowych kompatybilnych z posiadaną centralą (SAP). 5. W trakcie wykonywanych robót Szpital nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. 6. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2)Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4)Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres: 60 miesięcy. 5)Nieodpłatna obsługa serwisowa i konserwacja oraz wykonywanie wymaganych przepisami przeglądów systemu przez okres objęty gwarancją i rękojmią. 7. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. 8. Wszystkie nazwy własne (produktów, producentów, etc) użyte w SIWZ należy traktować jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych rozwiązaniom wskazanym w SIWZ. 10. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 10 i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 42150017191217100154550000 z adnotacją: wadium - DSO. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach