Przetargi.pl
„Wykonanie instalacji: Część I – oświetlenia ulicznego przy ulicy Gminnej w Bielsku-Białej; Część II – oświetlenia dojścia do Cmentarza Komunalnego od ul. Karpackiej w Bielsku-Białej”

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie instalacji: Część I – oświetlenia ulicznego przy ulicy Gminnej w Bielsku-Białej; Część II – oświetlenia dojścia do Cmentarza Komunalnego od ul. Karpackiej w Bielsku-Białej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I: Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego przy ulicy Gminnej w Bielsku-Białej – w oparciu o projekt budowlany obejmujący w szczególności: 1) budowę sieci napowietrznej – około 250 m; 2) montaż słupów betonowych o wysokości 10 m P/ŻŃ -10 – 4 szt.; 3) montaż słupów betonowych E-10,5/2,5 – 1 szt; 4) montaż opraw – 6 kpl.: a) źródło światła sodowe o mocy 70W; b) klosz z poliwęglanu; c) odporność na uderzenie IK08; d) układ zasilania elektromagnetyczny; e) zapłonnik elektroniczny (cyfrowy); f) możliwość regulacji kąta świecenia i zabezpieczeń; 5) uporządkowanie terenu budowy. 2. Część II: Wykonanie instalacji oświetlenia dojścia do Cmentarza Komunalnego od ul. Karpackiej w Bielsku-Białej – w oparciu o projekt budowlany obejmujący w szczególności: 1) budowę sieci kablowej – około 81 m; 2) montaż słupów kompozytowych o wysokości 7 m, kolor szary/grafitowy, wkopywane w grunt, wnęki słupowe zabezpieczone drzwiczkami z uszczelką – 3 szt; 3) montaż opraw LED z zabezpieczeniem - 3 kpl.: a) moc 35 W; b) oprawy o optyce symetrycznej; c) strumień świetlny max. 8250 lm; d) temperatura barwowa neutralny biały; e) szczelność komory optycznej IP 66; f) szczelność komory osprzętu IP 66; g) odporność na uderzenie IK08; h) klasa ochronności II; i) korpus z odlewu aluminiowego lub polipropylenu z włóknem szklanym; j) regulacja kąta świecenia; k) posiadające certyfikat RoHs i CE. 4) uporządkowanie terenu budowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1) Przedmiar robót i zastawienie materiałów stanowiący Załącznik nr 10.1 do SIWZ – dla Części I zamówienia; 2) Przedmiar robót i zastawienie materiałów stanowiący Załącznik nr 10.2 do SIWZ – dla Części II zamówienia; 3) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z załącznikami (mapy, schematy, decyzje) stanowiący Załącznik nr 11.1 do SIWZ – dla Części I zamówienia; 4) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z załącznikami (mapy, schematy) stanowiący Załącznik nr 11.2 do SIWZ – dla Części II zamówienia; 5) Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 12.1 do SIWZ – dla Części I zamówienia; UWAGA! Wszystkie wymienione wyżej załączniki zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt IX pkt 5 SIWZ –będzie ono stanowić załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Dokumenty (w języku polskim, w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) opisujące techniczne parametry, wymagane certyfikaty i inne dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały i urządzenia spełniają warunek równoważności zgodnie z Częścią III pkt III SIWZ – będą one stanowić załączniki do oferty (w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia) 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach