Przetargi.pl
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Noniewicza 43, 43A i 45 stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    ul. Wigierska 32
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Noniewicza 43, 43A i 45 stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych przy ul. Noniewicza 43, 43A i 45 stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I – Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. z mieszkaniowymi stacjami wymiennikowymi i licznikami ciepła w budynkach mieszkalnych przy ul. Noniewicza 43 i 43A w Suwałkach wraz z adaptacją pomieszczenia w piwnicy budynku oficyny na wspólny węzeł cieplny i robotami towarzyszącymi. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót zwane dalej łącznie dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: minimum 36 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 4) Budynek mieszkalny przy: - ul. Noniewicza 43 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Nr KL. WKZ 534/235/d/82 z dnia 08.02.1982 r. - ul. Noniewicza 43A usytuowany jest w strefie historycznego układu urbanistycznego. Część II – Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. z mieszkaniowymi stacjami wymiennikowymi i licznikami ciepła w budynku mieszkalnym przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach wraz z przyłączem do węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku oficyny przy ul. Noniewicza 43A i robotami towarzyszącymi. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót zwane dalej łącznie dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: minimum 36 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 4) Budynek mieszkalny przy ul. Noniewicza 45 usytuowany jest w strefie historycznego układu urbanistycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I - 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące), Część II – 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium należy wnieść w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach