Gmina Dąbie ogłasza przetarg
- Adres: Dąbie, ul. Szeroka
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 835 148 , fax. 683 832 148
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
ul. Szeroka 4 Dąbie, woj. lubuskie
tel. 683 835 148, fax. 683 832 148
REGON: 53938300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE III ETAPU W ZAKRESIE MONTAŻU ROLET ZEWNĘTRZNYCH DLA INWESTYCJI: „Remont Budynku Urzędu Gminy Dąbie – Nadbudowa i Przebudowa, Pow. Krośnieński, Woj. Lubuskie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi zadania o nazwie: WYKONANIE III ETAPU W ZAKRESIE MONTAŻU ROLET ZEWNĘTRZNYCH DLA INWESTYCJI: „Remont Budynku Urzędu Gminy Dąbie – Nadbudowa i Przebudowa, Pow. Krośnieński, Woj. Lubuskie”. 1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 1.2 Dodatkowe informacje na temat możliwości składania ofert częściowych -------- 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które obejmują montaż rolet okiennych zewnętrznych w Budynku Biurowym – siedzibie zamawiającego. 2.2 Wykonanie zakresu robót zgodnie z dokumentacją techniczną. a. wszelkie prace przygotowawcze, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe, urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp. b. zabezpieczenie robót pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy (należy pamiętać, że Urząd będzie czynny podczas prowadzenia robót). c. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich d. przywrócenia do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów e. inne roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania. 2.3 Szczegółowy opis - patrz SIWZ z załącznikami. 2.4 Wszelkie użyte w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej, w tym projektowej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. 2.5 W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez Wykonawcę zgodnie z treścią art. 30, ust.5 Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44115700-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik (zał.) nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną