Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pomieszczeń II piętra skrzydła B część wschodnia wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. oraz dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pomieszczeń II piętra dla osób niepełnosprawnych w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót budowlanych i instalacyjnych oraz konserwatorskich na II piętrze skrzydła B część wschodnia: 1) Roboty budowlano-instalacyjne demontażowe oraz rozbiórkowe. 2) Roboty w branży budowlano-konstrukcyjnej, a w tym: a) roboty rozbiórkowe: • demontaż istniejących okładzin ściennych, podłogowych i sufitów podwieszanych; • demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej; • wyburzenia ścian działowych; • wykonanie przebić otworów drzwiowych w wewnętrznych ścianach działowych oraz konstrukcyjnych; • rozbiórka kamiennej okładziny z istniejących schodów w korytarzu od strony zachodniej (z zachowaniem należytej ostrożności i składowanie w bezpiecznym miejscu do czasu ponownego wbudowania); • rozbiórka schodów żelbetowych od strony zachodniej w celu poszerzenia spocznika przed wejściem do istniejącej klatki schodowej. b) roboty budowlane: • wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych, z nadprożami z belek stalowych (HEA 140) oraz nowych otworów w istniejących ścianach działowych; • regeneracja istniejących parkietów w pomieszczeniach biurowych; • przebudowa istniejących schodów z jednej strony korytarza; • przebudowa instalacji sanitarnych wraz z wymianą i uzupełnieniem ilości grzejników; • przebudowa instalacji elektrycznych i słaboprądowych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa i potrzeb Inwestora; • wykonanie przejść instalacji sanitarnych, elektrycznych i słaboprądowych; • obudowa projektowanych pionów i przewodów instalacyjnych; • uzupełnienia istniejących ścian działowych ze szkła piankowego za pomocą domurowań z bloczków betonu komórkowego; • wykonanie fragmentów zamurowań z cegły pełnej w istniejących otworach drzwiowych w ścianach nośnych (przesunięcia otworów); • wykonanie nowych ścian działowych w technologii lekkiej, gipsowo-włóknowej z wypełnieniem z wełny mineralnej; • dostosowanie do aktualnych wymagań i przepisów przeciwpożarowych (drzwi dymoszczelne w korytarzu, drzwi i ściany o wymaganej odporności pożarowej, wewnętrzna kurtyna ppoż. w oknie); c) roboty montażowe: • montaż podnośnika dla niepełnosprawnych od strony budynku A; • montaż nowej stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej; • montaż okładziny kamiennej i balustrad na schodach; d) roboty wykończeniowe: • wykonanie nowych okładzin ściennych (roboty tynkarsko-malarskie, okładziny z płytek ceramicznych) i podłogowych; • wykonanie nowych modułowych sufitów podwieszanych; 3) Roboty budowlano-instalacyjne w branży sanitarnej, a w tym: a) demontaż istniejącego wyposażenia pomieszczeń sanitarnych; b) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie grzejników wraz z gałązkami w pomieszczeniach drugiego piętra wraz z przeróbką fragmentu pionu c. o. z uwagi na zmianę lokalizacji drzwi; c) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej polegającej na montażu armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych, wraz z przeprowadzeniem ciągów instalacyjnych od pionów zasilających do urządzeń wewnętrznych oraz przeróbką fragmentu pionu wodnego i kanalizacyjnego z uwagi na zmianę lokalizacji ścian wewnętrznych; d) wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej polegającej na montażu wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych, wraz z przeprowadzeniem ciągów instalacyjnych od wentylatorów do istniejących pionów wentylacyjnych; e) wykonanie instalacji (freonowej, odprowadzenia skroplin, elektrycznej) dla klimatyzacji pomieszczeń biurowych wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń, 4) Roboty budowlano-instalacyjne w branży elektrycznej, a w tym: a) roboty demontażowe w niezbędnym zakresie; b) przebudowa i wykonanie nowych tablic elektrycznych piętrowych wraz z doprowadzeniem do nich istniejących głównych wewnętrznych linii zasilających (wlz) dla II piętra skrzydła B-wsch; c) zasilanie dla systemów bezpieczeństwa; d) rozprowadzenie instalacji odbiorczych instalacji oświetlenia, gniazd i siły; e) sterowanie oświetleniem ogólnym; f) instalacje oświetlenia awaryjnego; g) instalacje gniazd wtykowych ogólnych i technologicznych wg wytycznych branżowych; h) instalacje gniazd wtykowych dedykowanych wg wytycznych branżowych i wymagań inwestora; i) zasilanie platformy dla niepełnosprawnych; j) zasilanie i sterowanie zasilaniem dla kamer CCTV; k) instalacja połączeń technologicznych wg wytycznych branżowych; l) instalacje połączeń wyrównawczych dla II piętra skrzydła B-wsch. budynku, 5) Roboty budowlano-instalacyjne w branży teletechnicznej/telekomunikacyjnej, a w tym: a) roboty demontażowe w niezbędnym zakresie oraz przebudowa lub rozbudowa: b) sieci telefoniczno-komputerowej (LAN); c) sieci bezprzewodowych (WiFi); d) systemu depozytorów kluczy (SDK); e) systemu telewizji dozorowej BOR (CCTV); f) systemu telewizji kablowej (RTV); g) systemu sygnalizacji pożaru (SAP); h) dźwiękowego systemu ostrzegawczy (DSO); i) anten sektorowych GSM na korytarzu; j) systemu/instalacji kontroli dostępu (SKD). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Centrum Obsługi Administracji Rządowej w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr konta: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia oraz ustanowienie go na Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 6. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia – II piętro Skrzydło B część wschodnia KPRM, lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Centrum Obsługi Administracji Rządowej. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający wymaga, aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało czyjej oferty ta gwarancja/to poręczenie dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, aby wymienieni zostali wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy złożyli daną ofertę
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, (PAdES), 3) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES), 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, żąda złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29