Przetargi.pl
Wykonanie i wymianę stolarki drzwiowej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wymianę stolarki drzwiowej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki drzwiowej w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu polegająca na: - dokonaniu pomiaru, zakupie i wymianie uszkodzonych skrzydeł drzwiowych EI- 30 80 lewe - szt. 2 [kompletne skrzydło z klamkami szyldami (montowane przez producenta), zamkiem oraz kompletem (min. 3 szt.) kluczy (uszkodzone skrzydła to: Firma PORTA model KWARC DT - K32/M)] - dokonaniu pomiaru, zakupie i wymianie drzwi drewnianych z ościeżnicą na kompletne drzwi EI-30 (80 prawe)- szt. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach