Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
- Data zamieszczenia: 2019-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
ul. Sulańska 13
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
REGON: 30171959200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i wydanie czasopisma „Informator Ekologiczny Eko-Gmina” w ramach realizacji projektu pt. „Świat czysty jest piękniejszy!”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie 8-stronicowego czasopisma „Informator Ekologiczny Eko-Gmina” (dla każdego z numerów kwartalnika), - wydanie czasopisma „Informator Ekologiczny Eko-Gmina”, - kolportaż/dystrybucja czasopisma „Informator Ekologiczny Eko-Gmina”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II pkt.4 SIWZ Informator ekologiczny powstaje na potrzeby projektu pn. Świat czysty jest piękniejszy! realizowanego w ramach Działania 4.5 Ochrona Przyrody Poddziałanie 4.5.4 Edukacja ekologiczna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, który uzyskał dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zgodności „Informatora ekologicznego Eko-Gmina” z wymogami w zakresie informacji i promocji określonymi na stronie internetowej https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r oraz zgodnie z treścią „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.-6.8. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług obejmujących druk czasopisma gminnego, jego pakowania i dostarczenia w cyklach miesięcznych w 2024 roku”
Dodano: 2023-11-30 - Usługi poligraficzne – druk dwujęzycznej (polsko – angielskiej) książki podsumowującej projekt „OBECNOŚĆ” dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-11-28 - Usługi poligraficzne – druk dwujęzycznej (polsko – angielskiej) książki podsumowującej projekt „OBECNOŚĆ” dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-10-27 - Usługi poligraficzne – druk plakatów, programów, mapek, ulotek, zaproszeń, pocztówek, kart uczestnictwa oraz gazetek dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-07-18 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-07-06 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-05-10 - Wykonanie usług poligraficznych w roku 2023
Dodano: 2023-03-13 - Wydanie monografii naukowych
Dodano: 2023-03-07 - Usługi poligraficzne – druk mapki (wersja w języku polskim i ukraińskim) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2023-02-22 - Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2023-02-21