Przetargi.pl
Wykonanie i utrzymanie strony internetowej

Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. W. Łukasińskiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 16 678-39-55 , fax. (+48) 16 678-61-28
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
    ul. W. Łukasińskiego 20
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. (+48) 16 678-39-55, fax. (+48) 16 678-61-28
    REGON: 181135544
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-przemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i utrzymanie strony internetowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i utrzymania strony internetowej na potrzeby realizacji przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja A.3.1.1. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”. Przedmiot Umowy obejmuje usługę zaprojektowania, wykonania i wdrożenia do użytku strony internetowej (zwanej także serwisem) oraz utrzymania jej przez okres 24 miesięcy, w tym: 1) uruchomienie wersji testowej serwisu; 2) uruchomienie wersji produkcyjnej po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego wersji testowej serwisu; 3) szkolenie z obsługi wykonanego serwisu dla pracowników Zamawiającego; 4) inne prace konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu, w tym wsparcie techniczne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:a) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było: wykonanie i utrzymanie strony internetowej (serwisu internetowego), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto albob) co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było: wykonanie i utrzymanie strony internetowej (serwisu internetowego), o wartości nie mniejszej (każdej nich z osobna) niż 10 000,00 PLN brutto.Przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej usługi.W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach