Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego

Powiat Gostyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 575 25 13 , fax. 65 572 31 46
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński
    ul. Wrocławska 256 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 575 25 13, fax. 65 572 31 46
    REGON: 41105048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu gostyńskiego. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44.42.34.00-5 Znaki i podobne elementy. 2. Szczegółowe parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.). 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 lipca 2015 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: 1) TABLICE SAMOCHODOWE DO OZNACZANIA WSZYSTKICH RODZAJÓW POJAZDÓW, Z WYJĄTKIEM MOTOCYKLI, CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH I MOTOROWERÓW: a) tablice jednorzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 33 000 szt. b) tablice dwurzędowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 1 400 szt. 2) TABLICE MOTOCYKLOWE, CIĄGNIKOWE I MOTOROWEROWE: a) tablice motocyklowe i ciągnikowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki - ogółem 2 500 szt. b) tablice motorowerowe, w tym: zwyczajne, tymczasowe oraz wtórniki - ogółem 1 400 szt. 4. Ilości poszczególnych tablic określone zostały szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających rzeczywistym jego potrzebom. Podane ilości stanowią górną granicę do jakiej zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic co oznacza, że rzeczywiste ilości mogą być mniejsze od ilości wyżej określonych. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) tablice muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), 2) wykonawca winien posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, 3) zamawiane tablice winny być dostarczane do punktu rejestrującego pojazdy w Starostwie Powiatowym w Gostyniu, Wydział Komunikacji, ul. Wrocławska 154 - nieodpłatnym transportem wykonawcy, 4) wykonawca winien odebrać tablice złomowane przez zamawiającego i dokonać ich utylizacji na koszt własny, 5) wykonawca winien udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania przez zamawiającego, 6) reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego. Wszystkie koszty dodatkowe związane z reklamacją ponosi wykonawca, 7) wykonawca winien udzielić co najmniej 14 - dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy, 8) dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od dnia 1 lipca 2015 r. do dnia 30 czerwca 2017 r., w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni licząc od dnia złożenia pisemnego, bieżącego zapotrzebowania przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach